heinz , wederom een heel tof overzicht. daarvoor dank, maar t overtuigt me allerminst helaas.
Ik vind er een paar keer een aanname inzitten dat pieter een actie kiest in de veronderstelling dat iets gebeurt, zonder dat hij als Mol daar zelf zijn handen voor wil vuil maken. zie bv trappenloop. Met een kramp van joke had dit zomaar geld kunnen opleveren en sterker nog dan werd ook zijn vraag geld waard. zwakke actie voor een Mol.
bij t worstelen is zeker niet de juiste positie voor een Mol omdat daar de rest bepaalt of er geld binnenkomt, door de grepen juist te benoemen. zet je de worstelproef af tegen de escaperoom, dan zou ik het vreemd vinden als een Mol niet bij de escaperoom zit.
de voorzet van wie ben ik over trump had hij niet hoeven inkoppen als Mol.
maar het meest voor pieter als kandidaat vind ik de jacht op joke. mee eens dat hij het waterdichte plan van pascale omzet in een uiterst vreemd strijdplan(zeker Mols). Maar t is toch echt baha die die brander niet wil afgeven en baha die zegt niet in galop te willen ( vertragend werken). Verder is de rol van de paardengroep klein in deze opdracht, zeker door de onverwachte afloop van lloyd-joke.
dus er zitten zeker molse acties bij maar t is te voorzichtig. misschien een mol die minder uit is op geld uit de pot halen en meer onverdacht wil zijn en rekent op nep mollen van baha en steve. we shall see.
Heinz je verdenkingen ten tijde van stine tegen simone waren sterker en zie waar dat t forum heeft gebracht