Mijn lijstje, van laag naar hoog:
10. Evi
9. Nikkie
8. Merel heb ik eigenlijk al voor de uitzendingen afgestreept omdat ze zichzelf als een einzelgänger omschreef en tegen de groep op zag. Ook dat ze in aflevering 1 zegt dat ze het wel 'ongemakkelijk' zou vinden als ze de Mol was, zie ik als een bevestiging dat het gewoon echt haar karakter is dat ze niet per se een groepsdier is. Als programmamaker wil je niet het risico lopen dat je Mol buiten de groep valt.
7. Jamie, heeft volgens mij gewoon geld verdienen als prioriteit. (WIDM is het enige spel waarin ik dat een goede eigenschap vind
)
6. Niels, die rare acties heeft, maar daardoor vooral verdachter wordt. Ondertussen gaat 'ie wel gewoon lekker voor het geld. Zowel Niels en Jamie zouden qua tactiek heel erg op Jan lijken en daarom minder interessant als Mol.
5. Robčrt, geen enorme molse of onmolse acties, maar vind hem er gewoon het type niet voor en daarom niet te laag op de lijst.
4. Evelien is het waarschijnlijk niet vanwege Evi, maar ik houd een slag om de arm als ze de volgende afleveringen verdacht blijft doen. (Niets is...)
3. Sarah, blijft 'een beetje' verdacht, net als alle mollen in de eerste afleveringen.
2. Sinan, ik kan mijn schot-voor-de-boeg-Mol nog niet helemaal loslaten. Zijn actie om te mopperen op de groep zie ik als min of meer voorop gezet als hij de Mol is. Hij leek weinig invloed te hebben bij het Ver Tellen maar misschien valt zijn taak als Mol hem tegen.
1. Rick Paul, de acteur. Goed Mol-cv en ik vermoed dat Evi's biecht dat ze zou spreiden het teken is dat één van deze overige drie de Mol is. Bij het Ver Tellen kan hij de held spelen terwijl de helft fout is en hij daar misschien wel aan bij heeft gedragen. En dan vooral de 50 euro bij de lasers: de klassieke Mollenactie. Rick Paul, ik ga me toch aan je wagen als Mol