Ik weet het dit jaar totaal niet, denk bij iedereen ‘goh die zal de mol toch niet zijn....’ maar 9 kandidaten lijkt me stug
Daarom aan het strepen gegaan:
- Sarah niet: bedenkt het nummeren bij de ‘op treden’ opdracht
- Evelien niet: vanwege de verdachtmakingen in de montage en exit Evie (ik hoop het ook gewoon niet, want krijg een beetje Suzanne Vissers vibes bij haar en dat was niet mijn favoriet mol)
- Robert niet: Vindt de buis bij de ‘op treden’ opdracht
- Jamie niet: Sleurde Sarah de ‘wachtkamer’ uit vorige week en verdiende zo 500 euro
- Nikki niet: Observeert alleen en doet verder weinig
De mol is dan (puur gevoelsmatig op deze volgorde):
- Merel (maar ze heeft wel van die ‘kandidaat-speelt-mol acties, zoals 2 vingers in de lucht houden en warrig doen over de gekozen tijd)
- Niels (maar hij loopt wel als eerste de ‘wachtkamer’ uit voor 250 euro. Dan kan zijn om kandidaten aan te zetten tot bepaald gedrag, maar is een enorm risico omdat je al vroeg in de opdracht niets meer kan bijsturen)
- Rick Paul (maar waarom zou hij dan verdenkingen op zich richten door met ‘maar’ 50 euro terugkomen in de laseropdracht, wat ook nog eens heel duidelijk in beeld komt voor de kijkers)
- Sinan (maar hij is in veel opdrachten vrij passief, en neemt voortouw om op Niels te stemmen als winnaar van de joker)