Geen reden om niet opnieuw op Rick Paul te stemmen. Natuurlijk verdacht bij de laatste opdracht, waar juist de nadruk/verdenking in beeld meer op Jamie gebracht wordt. Zei in het fluistergesprek met Niels en Sarah verwarring te willen gaan zaaien. Kan zo oprechte molacties met een goed excuus dekken. Eerste opdracht ook verdacht, wel iets minder dan Sarah.
Merel minder verdacht, heb ik toch zeer weinig zien mollen in alle opdrachten, maar onder voorbehoud met een mogelijke opdracht die heel veel geld kan kosten. Leek bij de eerste opdracht wel misschien even te willen mollen door ergens verkeerd naar binnen te gaan, maar werd gelijk verbeterd door Robčrt en de aandachtige en oplettende lokale jongeman.
Van Sinan krijg ik steeds minder hoogte. Zou enigszins teleurgesteld zijn als hij de Mol is. Vooral verdacht vanwege potentiële sterke (verborgen) hints, niet zozeer vanwege gedrag. Zie ik wel ver komen.
Jamie erg verdacht in beeld gebracht vandaag bij opdracht 2 en vooral 3. Stijgt dus niet op de verdenkingenlijst.
Niels had ik al enigszins afgeschreven, al had ik dat bij Jan vorig jaar ook. Mocht-ie onverhoopt toch de Mol zijn heeft-ie het bij het abseilen natuurlijk uitstekend gedaan.
Sarah vanavond verdachter dan de voorbije afleveringen. Vooral bij de auto's. Daar werd in beeld overigens wel nogal de nadruk op gelegd. Ook bij de eerste opdracht verdacht toen ze de foto van een andere groep niet mee wilde nemen en (met Rick Paul) de boel leek te vertragen door iedereen te bevragen. Stijgt op de verdachtenlijst.
Voor nu:
1. Rick Paul
2. Merel
3. Sarah
4. Sinan
5. Jamie
6. Niels