- Als je als Mol eerst goed staat en op het laatste moment nog naar het verkeerde balkon gaat, terwijl ongeveer de helft al fout staat, dan snap je het spelletje niet.
Of wel, omdat je bedenkt dat er (veel) mensen zullen zijn die zeggen dat de mol in deze situatie op een correct balkon gaat staan omdat de rest toch niet allemaal goed staat.
- Als je als Mol een houten blokje met MOL voor je hoofd houdt dan is dit een zware belediging van de kijkers naar het programma.
Het is weinig subtiel, maar ook weer zo obvious dat ik het daarmee niet zie als belediging van de kijkers. Want die denken: dat doet een mol niet....
- Als je als Mol kiest voor €2500 in de pot i.p.v. een mogelijke vrijstelling.
Wel als je het zo neerzet, maar niet als je dat doet op een moment dat er toch al een meerderheid is voor een vrijstelling.
- Als je goed nadenkt wat je doet met jokers die je hebt gewonnen, i.p.v. deze domweg maar meteen in te zetten of te splijten (Mol heeft jokers niet nodig).
Tenzij dat een productie-doel is. Grote kans dat Merel dat wel gedaan zou hebben als Sinan de zijne niet gelijk gespleten had.
- Als je constructieve bijdragen geeft bij de meeste opdrachten.
- Als je af en toe vrij duidelijk aan het mollen bent.
Op deze punten ben ik het met je eens, zeker in de laatste aflevering deed Merel mij iets te constructief mee.
m0ll0m