Aflevering teruggekeken met visie op m'n wensmol...
*Eindelijk die 4 vingers eens ín de broekzak ipv erbuiten (zie foto 35.18u.).
Dit is niet tijdens groepsfoto maar bij groepsmoment (evaluatie opdracht met Rik).
Minder druk? Viel iig op. Dus zegt dit juist wat over de 4 vingers bij de groepsfoto's en zo ja; wat.
*Zoals eerder in bovenstaande genoemd (door Rat) begint Merel bij groen station (Mol groen want gaat immers nooit naar huis).
*Zie ook wat in de theorette dat de Mol de envelop met 2 executies trekt, móet nu eenmaal gebeuren want we hebben immers geen 11 afleveringen. De Mol weet dit maar wellicht niet wie naar huis gaat en de Mol is en blijft een mens, vandaar de oprechte emotie. Lijkt dat ze ervaart hoe zwaar het bestaan vd mol kan zijn. Hoe leuk het ook is.
Dacht eerder ook aan de -1000 euro van Sinan en Sarah (en dat molacties zouden zijn) maar deze envelop móest getrokken worden mi.
*Merel heeft een enórm gore helm op, als enige. Vol aarde (vanuit de grond waaruit ze als Mol kroop? Zie foto 36.58u.).
*Bovendien (wellicht om hier de nadruk op te leggen) ook tijdens evaluatie als enige nog de -vieze- helm op (zie foto 43.38 u.) terwijl het 48 graden Celcius is?
Moet dit voor de reguliere kijker een hint zijn?
*Halve Molbiecht?; "...en dat doet een beetje zeer, had het hem gegund in de finale te komen".
*Als Niels groen scherm krijgt reageert Merel erg laat, weet ze dit of is het zo dat het haar niet zo veel uitmaakt, ze feliciteerde hem wel maar wel als laatste.
*Merel zegt bij opdracht "Getouwtrek" (als zij de laatste noot moet werpen); "en toen lag het lot van deze opdracht eigenlijk even in mijn handen". Klinkt als onderdeel van molbiecht...
M.a.w. Nu falen; duidelijk Molactie. ik MOET dus nu goed werpen.
Terwijl zij daar meer heeft lopen storen dan Sarah imho.
*Bij de Roulette- opdracht zie je Merel nog even checken; heb ik nu echt het een na laatste bakje? -Want die MÓET ik pakken-.
*Laatste voor het slapen gaan; als Rik tijdens een moment "kandidaten" zegt beweegt Merel haar hoofd vreemd op en neer. Ga kijken of dit eerder en dus vaker zo was, kan zijn dat zij dit doet omdat zij zich niet aangesproken voelt, als Mol zijnde.
*truste*
-Edit aanvulling Rat als bron-