Ik geloof dat dit echt schaduwboekhouding is. Rick is echt op alles voorbereid. Het moet echt voor het oog lijken alsof Merel NIET de productieassistent is. Zand in de ogen... daar kijken wij toch doorheen
Eens, hij gaat echt niet voor de lol nog even z'n schetsje van de opdracht delen op Instagram zonder dat daar een goede reden voor is.
Overigens, heeft ooit eens iemand die '13'-hint en getallenreeks van het begin van het seizoen opgelost? Ik zit nog niet zo lang hier op dit forum, maar heb het ook nergens voorbij zien komen... en de 'oefening baart kunst'-hint? Is dat nog iets? Ik lees eigenlijk voornamelijk alleen nog maar over de leaderhint, maar niets meer over deze hints?
Iets naar Merel misschien? 13 = 1 + 3 = 4?
Oefening baart kunst: een oefening/opdracht met puzzelstukjes van een graffity-kunstwerk op het meer?
Het zou me nog steeds niets verbazen als er maar 2 opdrachten waren in afl 9, omdat er nog eentje in aflevering 10 komt. Bijvoorbeeld om alsnog de pot te verdubbelen of een andere reden om alsnog de puzzel op het meer erbij te betrekken?
Of hebben die hints hun uitwerking al gehad ergens voor en heb ik dat gemist?