Tja, ik verdenk hem juist nog steeds na vandaag. In de kistenopdracht lijkt hij heel behulpzaam dingen te roepen maar eigenlijk sticht hij de meeste verwarring volgens mij. In de bakjesopdracht vind ik het lastig de beste mol positie te bepalen. Degene die geld uithalen, lijken direct overmatig verdacht. Wellicht dat Niels zich neutraal gehouden heeft door drie jokers te pakken, wetende dat de kans dat iemand min geld pakt nu eenmaal enorm is. De bananenopdracht bracht me aan het twijfelen. Hij ziet tenslotte dat er twee oranje zakken nog liggen. Daarentegen zet hij Jamie op het spoor met groen te starten, is hij volgens mij degene die de hele handel van de rails laat lopen waarbij een tros bananen afbreekt.
Het vreemdst vond ik dat hij een joker aan RP gaf. Hij heeft eerder laten zien alles en dan echt alles te doen een werkende joker te bemachtigen. En nu zou hij er ineens een weggeven? Wellicht om RP als bliksemafleider erin te houden?
Voor mij blijft hij vooral het meest verdacht omdat ik de anderen minder verdenk. Sarah deed de 3D puzzel belachelijk goed bijvoorbeeld en ze heeft veel geld binnen gehaald. Het mingeld in deze opdracht zegt me niet veel, die kans was nu eenmaal groot dat er mingeld gepakt ging worden. Merel verdiend ook goed, is behulpzaam aan anderen om te verdienen en leek me echt in een halve depressie te belanden dat ze twee rode schermen pakte. Sinan doet effectief zo weinig en kan bovendien niet mee doen met twee opdrachten. Hij zou het kunnen zijn maar ik denk dat hij heeft besloten zoveel mogelijk te observeren en op te letten. Dat hij als enige ook op Niels zit, duwt mij iets verder de Niels tunnel in.