Wat me overigens ook opviel bij deze opdracht was dat toen Niels de naam verkeerd intoetsen en Sinan op enter drukte. Niels meteen beschuldigend naar Jamie keek toen hij erachter kwam dat het fout was. Wellicht heeft Jamie hier meer aangestuurd dan wat we zagen?
Dat zag ik dus ook!!! Eerst dacht ik dat het misschien dus toch Jamie was die typte, we zien alleen vingers in beeld, het kan gemonteerd zijn waardoor de schijn op Niels ligt. Zo vaak naar dit stukje zitten kijken. Krijg dan weer het gevoel dat Niels meteen naar Jamie kijkt om hem de schuld te geven, dit doet Niels constant. Ook raar: hij zegt: oh ja jongens dat is V.O.F. de kunst toch? Hij wacht mega lang af en laat Jamie lekker zoeken. Wanneer het vervolgens fout is, vind ik zijn biecht direct erna ook weer zo verdacht: 'wanneer IK de mol zou zijn, zou dit ongeveer de perfecte situatie zijn, je kan antwoorden intypen zonder dat er iemand mee kijkt, je kan doelloos heen en weer rennen zonder informatie aan mensen te geven, het was zooooo makkelijk'. Klinkt voor mij gewoon als een regelrechte molbiecht, en hij doet dit ook allemaal. Er zijn ook meerdere vragen over liederen in het begin, wat mij opvalt is dat Niels geen enkele mt een bijdrage komt. Hij is Singer/ songwriter/ musicus, dan kent hij dat nummer van Otis Redding echt wel. Misschien komt hij er niet meteen op, maar kan toch wel mee brainstormen....Enfin, door het hele joker debacle/ fantastische zet (het is maar hoe je het bekijkt) kan je hem wel afstrepen maar blijf dit raar gedrag vinden.
Kan het een idee zijn geweest dat de mol op eigen houtje bij een laptop een fout antwoord gaf, en dat je dan kan doorklikken naar een volgende vraag en hier automatisch weer rood krijgt vanwege het eerdere, foutieve antwoord (ook al is het antwoord goed)?
Sinan ook gek zonder pak, waarom? Omdat de mol niet met goede antwoorden wil rondlopen?
Nog een ander ding, is er een antwoord gegeven in beeld op onderstaande vraag (screenshot)? EDIT: zie overzicht van Belgian Mol, dit zou dus ook zomaar een foute vraag kunnen zijn geweest.