Sommige verborgen hints slaan wel echt alles. Ik bedoel;
...
Ik heb liever weinig goede en sterke hints dan elke aflevering een hint die werkelijk nikszeggend is.
Volledig met Naty eens. Ook de titel 'Uit Stralen' die zou staan voor een mol die geld wegneemt... huh? Dat klopt toch niet?
En deze vond ik wel helemaal vergezocht en iets waar je niets mee kunt:
"tijdens dezelfde opdracht was alleen de guilty pleasure van de Mol niet te horen. Een mol houdt zijn pleziertjes liever geheim."
Dit slaat werkelijk nergens op. Doe dan gewoon geen hints en accepteer dat het format met hints misschien niet meer werkt in het social media/internet tijdperk en pas het format aan naar iets dat wel werkt.
En sommige hints die wel degelijk in de montage zaten, zoals flitsen in een lang shot dat vogels volgde, staat gek genoeg weer niet op de website vermeld. Huh? Je gaat mij niet vertellen dat ze die witte flitsen per ongeluk in de montage hebben gezet. Die waren er 100% met zekerheid ingemonteerd.
Zoals ik al eerder had verwacht blijkt waar
Een goede mol in een slecht seizoen...
Alles wat ze probeerde te doen liep in de soep. Dat ze het deed is geweldig, maar dat het niet baat ligt niet aan Merel.
Ja, precies. Ik vind het stiekem eigenlijk best sneu voor Merel eerlijk gezegd. De opdrachten waren vaak niet erg super en een opdracht als vuurproef valt maar weinig spannends uit te halen als mol, want die opdracht valt toch niet te halen. Ik vind het knap dat ze dat toch nog positief en leuk heeft weten te verkopen achteraf. Maar als de opdrachten spannender waren geweest had zij als mol ook veel meer kunnen shinen! Ondanks dat ik vind dat ze dat nu ook echt goed heeft gedaan, maar op andere gebieden. Vond haar acteerprestaties heel vermakelijk en stoer! Ze had echt meer lof verdiend, want ze is echt een leuke mol die het goed heeft gespeeld en een goede strategie had!!
Ik denk dat de Rick echt even achter zijn hoofd moet krabben en echt heel objectief moet kijken wat er mis is gegaan.
Mee eens!! Stoppen met montagetrucs, stoppen met hints of ze echt goed maken en aanpassen aan het sociale media tijdperk. En er weer voor zorgen dat we het spel kunnen spelen door ZELF de mol te kunnen vinden aan de hand van wat we zien in plaats van wat de montage wil dat we zien.
En ik heb persoonlijk het tegenovergestelde,
Als je enkel er een goed-nieuws-show van moet maken dan verlies ik ook wat de interesse om te posten op een forum.
Maar on-topic. Het seizoen vond ik wel zeer leuk, leuke kandidaten en een goede presentator
Ik ben helemaal voor positief zijn en tegen zeuren en snap Luke heel goed. Maar dit topic gaat ook over de finaleaflevering en ik denk ook dat als zoveel mensen er blijkbaar hetzelfde over denken en een bepaald gevoel hebben overgehouden na kijken van deze aflevering het ook op een onderbouwde manier geventileerd moet kunnen worden op het forum waar gelijkgestemden zijn. Zeker na zo lang bezig geweest te zijn met intensief puzzelen is het jammer als dit dan de finaleaflevering is en veel vragen niet worden beantwoord.
Als het verplicht alleen maar positief en happy de peppie moet zijn gaat dat denk ik niet werken. Dat voelt dan meer als sensuur voor mij. Maar goed, heb hiermee nu alles gezegd, dus hoef het niet nog een keer te zeggen.