Als moderator was het een zwaar seizoen.
Niet leuk te lezen. En hierbij een plaatsvervangend "sorry".
Want dankzij jullie kunnen we hier allen op een redelijke manier met elkaar twisten over "wie nu" ...en "wat als"...en "hoe dan"...
Merk ook dat het de laatste jaren "zwaarder" is hier op het forum. Vertrouwde molloten "lees" je niet meer. Mensen zijn stelliger, en een hint is geen hint als de ander het niet zo ziet. Imho ook jammer. Laat een ieder lekker genieten en geloven...
maar we geven niet op!
-Mij hoor je ook niet over die groene wielkappen van Merel op haar tuktuk en dat dat geen hint was, hihi. Was een hint hoor (in mijn beleving). -
Mensen vergeten; Het is een spel, het is televisie, het is fictie. Ieder zijn mening en zie hoe leuk andere hints kunnen zijn.
We zien zo veel en denken zo veel, maar mensen laten andere meningen niet staan als ook plausible of oprecht. Dat is idd jammer en ik snap jou en Lukie oprecht.
Maar wens dat jullie volgend jaar met alle andere moderators en met ons weer die 10 weken aangaan en mee gaan speuren.
Namens (ik neem aan) álle molloten heel veel dank aan jullie moderators nogmaals voor het in goede banen leiden van het forum en houd de moed er in svp.!
Tot volgend jaar!
*Namens allen nogmaals dank!*
Loebas