Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27791 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2021, 00:15:22 »
Inderdaad, en ook zo typisch dat het Noah en Samina wel lukt om met hun 2 glazen goed naar beneden te komen en hem niet met beide glazen. Ook omdat hun relatief de makkelijkste toch hadden en de glazen alleen het laatste stuk vol door moesten krijgen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2021, 01:16:15 »
Even advocaat van de duivel: in dat schilderij met die ijsjes zat heel veel werk. Zouden ze dat hebben gedaan voor een mol die mogelijk op dat moment al vervangen zou zijn? Of een kandidaat die er op dat moment misschien al niet meer zou zijn?
Ik weet niet zo goed welke kans statistisch groter is..  ::)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2021, 01:28:16 »
Even advocaat van de duivel: in dat schilderij met die ijsjes zat heel veel werk. Zouden ze dat hebben gedaan voor een mol die mogelijk op dat moment al vervangen zou zijn? Of een kandidaat die er op dat moment misschien al niet meer zou zijn?
Ik weet niet zo goed welke kans statistisch groter is..  ::)
Ik denk dat dit niet per se uitmaakt. Er zit sowieso veel moeite in het maken van dit programma. Dus dan kan dit er ook wel bij :P

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2021, 01:32:26 »
Even advocaat van de duivel: in dat schilderij met die ijsjes zat heel veel werk. Zouden ze dat hebben gedaan voor een mol die mogelijk op dat moment al vervangen zou zijn? Of een kandidaat die er op dat moment misschien al niet meer zou zijn?
Ik weet niet zo goed welke kans statistisch groter is..  ::)

Zal toch een photoshop zijn geweest lijkt me? Even niet meer scherp op het netvlies maar was het het werk van Da Vinci?

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2021, 01:33:38 »
Zal toch een photoshop zijn geweest lijkt me? Even niet meer scherp op het netvlies maar was het het werk van Da Vinci?

t zal niet met de hand geschilderd zijn idd.. t oogte gewoon als net wat meer werk dan een naam op een hoefijzer of wereldbol plakken

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2021, 07:45:48 »
Lennart zegt bij de wijn opdracht opeens... ik GRAAF me een weg naar beneden oid hahah
Meer L

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2021, 08:11:52 »
Als Lennart iets fout doet probeert hij zich er onschuldig vanaf te maken. Dit viel me op bij de knuffelquiz (toen hij zei dat hij de antwoorden niet kon weten) en bij de net niet goed gevulde wijnglazen (toen hij deed alsof Gilles te streng was).

En ook die opmerking dat hij hoopte dat de sfeer in de groep wel goed zou blijven vond ik opvallend.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2021, 09:12:14 »
Lennart staat ook bij mij op de radar. Ik zie al een shot voor me van hoe hij stiekem een slok van zijn twee glazen neemt.  ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2021, 09:16:26 »
Tikkie verdacht inderdaad, 2 glazen net niet gevuld genoeg. Ik vroeg me af of hij (als kandidaat) niet het ene glas had kunnen bijvullen met het andere. Of mocht dat niet?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #29 Gepost op: 29-03-2021, 09:28:01 »
Dat was heel slim geweest! ::rofl:: Maar als de cameramensen het hadden gezien - en die zien alles - was het vast afgekeurd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2021, 10:20:22 »
De acties zijn er, hij is verdacht, maar ik zie echt geen moltype en geschiktheid ervoor in Lennart voorlopig.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2021, 11:02:00 »
Als ik nu moet kiezen, is het Lennart. Zijn gedrag, zijn houding, zeker in de bunker. Nog niet opvallend in beeld, heel subtiel mollend (stinkende best doen en dan net te weinig wijn hebben, lijkt me ideaal). Ik zie het zeker in hem.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #32 Gepost op: 29-03-2021, 14:22:24 »
Als je iemand het verschil tussen mollen en nep mollen uit wil leggen dan hoef je alleen te verwijzen naar Annelotte en Lennart.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #33 Gepost op: 29-03-2021, 16:07:29 »
Waar bij Philip (en Sven in aflevering 1) erg ingezoomd wordt op zijn verdachte acties, gaat Lennart vrijuit en zien we niet veel van hem. Maar daarom is het misschien juist op de tegenovergestelde manier te duidelijk. Ben benieuwd of hij een Thomas of een Splinter wordt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #34 Gepost op: 29-03-2021, 18:04:30 »
Als je iemand het verschil tussen mollen en nep mollen uit wil leggen dan hoef je alleen te verwijzen naar Annelotte en Lennart.

Annelotte is waarschijnlijk een slimme tante en heeft bedacht dat zijn in zone 3 met een paintballgeweer in handen tot een van de Mol-kandidaten kan worden gerekend. Dat buit ze dan nu uit door nep-molacties. Jasmien had dat ook kunnen doen, maar is kennelijk niet op het idee gekomen. Getuige het feit dat ze bij de Carpool-karaoke twee keer het laatste woord noemde, haalde ze twee keer geld binnen voor de pot. Door Jasmien kan nu een streep en dat zullen de kandidaten ook wel hebben gedaan.

Maar Lennart dan? Oké, zijn beide glazen waren net niet vol. En als hij uit beide een slokje nam, is dat een leuke molactie. Maar bij de druiven zorgde hij toch voor voldoende materiaal om de emmer vol te krijgen. Waarom? Een beetje vertragen en de emmer was niet vol geweest. Gemiste kans toch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #35 Gepost op: 29-03-2021, 19:03:12 »
Maar Lennart dan? Oké, zijn beide glazen waren net niet vol. En als hij uit beide een slokje nam, is dat een leuke molactie. Maar bij de druiven zorgde hij toch voor voldoende materiaal om de emmer vol te krijgen. Waarom? Een beetje vertragen en de emmer was niet vol geweest. Gemiste kans toch?

Het vertragen is wel degelijk gebeurd. Maar je kan niet eindeloos vertragen tot mol op je voorhoofd. Lennart kon moeilijk voorspellen wanneer Sven en co gingen passeren. De anderen begonnen zich al vragen te stellen: waar blijft Lennart? Dus “een beetje vertragen was genoeg” gaat hier niet op denk ik. Het was al opvallend en het was niet genoeg.

Het viel me trouwens op dat hij zich al vooraf indekte door te zeggen dat de tweede mand veel hoger stond, en ook dat er goed in beeld gebracht werd dat hij lopend vertrok en terugkwam.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #36 Gepost op: 29-03-2021, 19:16:41 »
Zich indekken en onder de radar blijven, daar is ie best goed in. ::jaja::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #37 Gepost op: 29-03-2021, 22:12:27 »
Ja ook met die manden vol druiven, precies op tijd binnen brengen, dat zijn 6 glazen extra, waarvan er 4 binnenkomen. Hij blijft goed onder de radar.

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #38 Gepost op: 29-03-2021, 22:43:34 »
Het was niet alles of niets hč. Ruim op tijd waren er al 4 glazen verdiend, met dank aan een zeer gedreven Samina.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #39 Gepost op: 30-03-2021, 10:35:40 »
Maar Lennart dan? Oké, zijn beide glazen waren net niet vol. En als hij uit beide een slokje nam, is dat een leuke molactie.
Volgorde binnenkomst bij Gilles: Dami - Sven - Samina - Katrien - Kevin - Noah - Lennart.

Lennart kwam als laatste binnen, dus ongezien een slokje nemen uit beide glazen is zeker niet uitgesloten. Je omdraaien met een blad in de handen gaat niet zo makkelijk.