Ik wil graag volharden in mijn keuze voor Annelotte. En hoewel ik juist bij het kiezelpad (zij wilde voorwerpen foutief wegzetten, Lennart corrigeert) maar ook in het huis zelf (nog even geluid maken door aan het slot te zitten) nog wel aanwijzingen zag. Zag ik toch bij de hotelopdracht oprechte verbazing: hou je vast
bedoel je dat ik ga vallen of wat?
Plus ze wist op zeer rustige toon zonder euh of ah de mannen nog te laten doordenken over een synoniem. En dan die oprechte verontwaardiging jegens Lennart met de 10k graai + ontgoocheling bij Flipper zijn vertrek.
Daar waar Lennart meteen een euh inzette en woosj naar beneden. Lennart die zich na de eliminatie echt geen houding wist aan te nemen tussen Sven en Annelotte in. En als mol kun je denken: dit kiezelpad moet slagen zodat je nog lekker kunt dollen in het huis. Min 10k de vorige aflevering en dan nog + wat was zijn inbreng: 3k? Netto nog steeds -7k.
Een linke Lennart als mol zou zo maar kunnen. Mocht het toch Sven zijn ga ik me na voorgaande twee seizoenen me graag laten verrassen