Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 57884 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 9-05-2021, 18:58:03 »
Fantastisch seizoen, mijn favoriet wat het Vlaamse programma betreft, en hoe dan ook een supermol. Denk Lennart maar zal zeker niet teleurgesteld zijn als het Sven mocht blijken.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #641 Gepost op: 9-05-2021, 19:03:26 »
Maar als je het fout hebt kun je alleen teleurgesteld zijn in jezelf, want deze serie zat heel goed in elkaar ;).

Veel plezier, ik verheug me erop.
Dat het seizoen goed in elkaar zat ben ik met je eens.
En ik zal niet teleurgesteld zijn want ik zou Annelotte en Sven nog een betere mol vinden dan de logische mol Lennart, ook al deed hij het niet slecht. Het boeit mij helemaal niet als ik op de verkeerde mol zit. Liever een goed seizoen en een leuke mol, dan dat ik toevallig de juiste mol aanwijs. Overigens zit ik gemiddeld 2 van de 3 keer op de verkeerde mol. En ik zat de laatste 2 keer fout...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #642 Gepost op: 9-05-2021, 19:07:53 »
Ha ha, statistisch gezien zit je deze keer dus weer goed!  ::ok::

Voor mij geldt dat ik twee op de drie goed heb en Jeroen Kijk in de Vegte had ik niet (nou ja, wel net voor de finale, na de laatste afvaller, maar dat vind ik geen kunst. Daarna Renee snel ontmaskerd en ik zit op Lennart sinds zijn introductiefilmpje. Dus hopelijk kloppen ook bij mij de statistieken straks nog steeds. 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #643 Gepost op: 9-05-2021, 19:37:14 »
Inderdaad. "Als X de Mol is ben ik teleurgesteld dus X is niet de Mol" is flauwekul.

Yeah, well, that's just like, your opinion man  ::wijn::  ;)

Veel plezier ::hyper::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #644 Gepost op: 9-05-2021, 19:45:21 »
Veel plezier iedereen. Ik probeer vanavond zsm de online versie te kijken...
Dummyvraag maar wordt de Mol vanavond bekendgemaakt of krijgen we een 'dat ziet u volgende week?' ik weet het even niet meer  :o

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #645 Gepost op: 9-05-2021, 19:47:43 »
Veel plezier iedereen. Ik probeer vanavond zsm de online versie te kijken...
Dummyvraag maar wordt de Mol vanavond bekendgemaakt of krijgen we een 'dat ziet u volgende week?' ik weet het even niet meer  :o

Tot nu toe werd de mol altijd bekend gemaakt in de finale dus waarom zouden ze daar van afwijken. Volgende week de terugblik. ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #646 Gepost op: 9-05-2021, 19:50:12 »
Het is veel te spannend, maar voor mijn eindkeuze heb ik toch besloten om op mijn gevoel te vertrouwen. Lennart is de Mol. In mijn optiek is hij niet de beste Mol van de drie, want Sven heeft veel minder vaak onnodig geld binnen gehaald of zich bewust onverdacht gedragen. Toch lijken kleine dingetjes zoals zijn lichaamstaal Lennart te verraden - daar ga ik dan ook voor.

Als het toch Sven is, ben ik blij verrast en als het Annelotte het is ben ik blij verbaasd. Maar laten we vooral hopen dat ik niet weer zo stom ben geweest om ten onrechte in de foute tunnel van het forum mee te gaan ;D
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #647 Gepost op: 9-05-2021, 19:51:46 »
Gilles de Coster komt morgenavond op dit forum langs en dat zou natuurlijk niet kunnen als de Mol nog niet bekend was.

Die erg clichematige cliffhanger is kenmerkend voor WIDM. Bij De Mol krijg je het gewoon in de uitzending te zien waarin drie finalisten de laatste opdrachten spelen en wordt er volgende week een hele uitzending lang nabeschouwd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #648 Gepost op: 9-05-2021, 19:55:18 »
En zo hoort het ook wat mij betreft!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #649 Gepost op: 9-05-2021, 19:56:55 »
Ik moet ook nog even een laatste voorspelling doen natuurlijk.

Ik heb nog geen idee eigenlijk en het maakt me eigenlijk ook helemaal niet uit met zo'n geweldig seizoen, maar puur op gevoel verwacht ik toch Lennart.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #650 Gepost op: 9-05-2021, 21:11:53 »
Zwart jaar voor de mol en wie is de mol. Op naar het volgende. Proficiat Lennarttunnelaars die de deze realiteit wel wilde zien.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #651 Gepost op: 9-05-2021, 21:25:47 »
Zwart jaar voor de mol en wie is de mol. Op naar het volgende. Proficiat Lennarttunnelaars die de deze realiteit wel wilde zien.

Je daalt wel heel erg in mijn achting met zo’n uitspraken.

Misschien wel de beste mol ooit in Vlaanderen!

Offline coolietje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #652 Gepost op: 9-05-2021, 21:33:26 »
Ik ben het eens met Belgian Mol, misschien kan de mol de volgende keer de ganse pot als bod invullen voor een vrijstelling.  Het gaat gewoon zo tegen de geest van het programma in, ik ben echt heel teleurgesteld.

En dan op het einde als productie durven zeggen : dit was de laagste pot ooit...  ::niet-ok::
 
Chris Zegers is mijn schot voor de boeg...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #653 Gepost op: 9-05-2021, 22:20:56 »
Jammer dat jullie er zo over denken. Volgende week zullen jullie wel zien dat deze mol gewoon ijzersterk was en die 10K gewoon deed omdat hij onverdacht was.

De afl erna hebben ze de opdrachten ook meer laten opleveren

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #654 Gepost op: 9-05-2021, 22:36:01 »
Ik ben het eens met Belgian Mol, misschien kan de mol de volgende keer de ganse pot als bod invullen voor een vrijstelling.  Het gaat gewoon zo tegen de geest van het programma in, ik ben echt heel teleurgesteld.

En dan op het einde als productie durven zeggen : dit was de laagste pot ooit...  ::niet-ok::
 

Niet helemaal eens. Als je als groep geld wil moet je gewoon niet kijken en laag bieden...als Lennart als eerste ging heeft hij als mol zelfs risico gelopen (want hoog bieden geeft m niks als niemand kijkt).
Als hij pas ging na Philip of Jasmien is t wel al zwakker/makkelijker natuurlijk.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #655 Gepost op: 9-05-2021, 22:38:56 »
Zwart jaar voor de mol en wie is de mol. Op naar het volgende. Proficiat Lennarttunnelaars die de deze realiteit wel wilde zien.

Omdat de mol 10k biedt (en daar overigens naar nu blijkt ook het risico nam dat hij het fout inschatte en er niets uit de pot ging)? Als de makers veiling opdrachten erin doen, moeten ze gewoon accepteren dat de mol heel hoog biedt als hij denkt dat hij ermee wegkomt. Ik begrijp de gedachten als ‘de mol mag nooit X doen’ nooit zo. Dat schept juist kansen voor de mol om juist wel X te doen, zodat iedereen hem wegstreept (tenzij X is bewust het meeste geld van iedereen verdienen of zo). Ik begrijp ook niet waarom een alternatieve werkelijkheid waarin Sven of Annelotte de mol was zoveel beter zou moeten zijn geweest.

Eerste indruk is dat Lennart gewoon een heel goede mol was. Hij was heel erg zen / chill / wat het woord ook is, zodanig dat  niemand (in real life tenminste) er doorheen prikte. Nu nog even de sabotages afwachten om te zien hoe goed.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #656 Gepost op: 9-05-2021, 22:42:47 »
Goed gedaan Lennartverdenkers van het eerste, tweede en nog wat andere vroege uren! Ik hoor daar niet bij, maar zag tegen het einde toch het licht. Super gedaan Lennart! ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #657 Gepost op: 9-05-2021, 22:43:20 »
Voor mij: een geniale mol  ::ok::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #658 Gepost op: 9-05-2021, 22:55:34 »
Ik heb mijn stem gewijzigd van Kevin naar Lennart, waardoor hij nu hoofdverdachte is in de poll ::trots::

Lennart zat op de meest tactische positie bij de laatste schutters, had volgens mij nul goede antwoorden samen met Sven en miste ook koekoeksklokken (?) en vond één naam nadat Philip daar het voorzetje voor gaf. Daarnaast was hij lekker low-profile deze aflevering  ::jaja::
Deze lijst ik in ::trots::
Dat ik later die week alweer besloot om toch te switchen van Mol zeg ik er even niet bij ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #659 Gepost op: 9-05-2021, 22:56:56 »
Ah, het grote borstkloppen is begonnen? Dan ga ik ook maar eens een post opduikelen waarin ik Lennart verdacht noemde. :P