Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dat Annelotte zoveel met Isidoor bezig is, vind ik heel onmols.
De manier om Isidoor op korte termijn op een knop te laten drukken is door hem te vervangen door een look-a-like Isidoor2 die van jongs af aan het trucje heeft geleerd. Als er voor iedere kandidaat een dubbelganger is.
Vond ik eerst ook, maar is het juist niet heerlijk voor de Mol om buiten de opdrachten om niet bezig te hoeven zijn met de groep? Ze kan zich heerlijk afzonderen met vertrouweling Isidoor zonder dat ze zich ermee verdacht maakt.
...Het is een soort rodedraad-opdracht vanuit aflevering 3, dus het trainen van onze stoofbuis behoort mijns inziens tot het spel.
Een opdracht voor de hele groep, die in praktijk vooral door Annelotte wordt gedaan. - waarom zou de mol dat doen?- als er voordeel voor de mol zou zijn, had Annelotte het juist wel meteen moeten claimen. Dat Jasmien haar ertoe aanzet is dus een afwachtende houding.
In ieder geval zie ik Isidoor niet op de knop gaan drukken met zijn korte pootjes. Als het nou een grote hond was geweest....Dus hoe zie je de opdracht dan voor je? Gilles kun je niet zomaar vertrouwen....het zou wel eens heel belangrijk kunnen zijn zegt hij letterlijk.
Top dat filmpje! Zo werkt het, Annelotte leert hem alleen om over de knop te springen. Of ze heeft geen idee hoe ze het moet aanleren (terwijl ze de clickermethode zegt te kennen??) of ze doet dit dus bewust verkeerd. Maar tot nu toe snapt isidoor er helemaal niets van. Ben benieuwd of het voor de mol uiteindelijk wel belangrijk is dat isidoor het wel of niet kan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
650 gasten en 3 vaste bezoekers