Die snelle pogingen vond ik heel mols!
Maar Yens had gemakkelijk "nee" op het kaartje kunnen schrijven want daar gaf Emanuelle hem alle aanleiding toe. Had 2000 euro gescheeld in het voordeel van de Mol. Is Yens toch de Mol maar durfde hij dit niet omdat het te verdacht zou zijn? Ik weet het niet, hij lijkt me best wel branie te hebben.
Als Yens de mol is, mist hij hier inderdaad een gouden kans om 2000 uit pot te spelen.
Rekende Yens er als mol dan misschien op dat Manu zelf de relatie zou verbreken?
Als Manu vol op haar mol Yens zou gaan, dan maakt het helemaal niet uit wat ze invult. Ze gaat toch wel door omdat ze gekoppeld is met de mol. Maar dat heeft ze schijnbaar zelf niet door. We weten natuurlijk niet zeker wat er zou gebeuren bij het verbreken van het duo, maar misschien zou
Manu kunnen denken dat het een kans is om toch single voor de test te gaan. En zou zo meer bevestiging kunnen krijgen of ze juist zit? (Niet dat een groen scherm in dit stadium ooit een bevestiging is, maar je zou het als kandidaat kunnen denken).
Het kan, maar ik zou er niet op durven rekenen als mol.
Als Yens kandidaat is, neemt hij hier enorm veel persoonlijk risico om geld in de pot te houden. Misschien had hij toch het gevoel Manu overtuigd te hebben niet voor hem te gaan…
Al met al vind ik beide opties ergens onlogisch, maar misschien. net iets waarschijnlijker dat Yens hier de kandidaat is.