Veel plezier in Drenthe Heinz en Mollem! Volgens mij heb ik vorige maand zo'n beetje op hetzelfde huisjespark gezeten met dezelfde wifi.
De poll lijkt nu te zijn omgedraaid, zie ik: de vorige keer dat ik keek, had Uma de meeste stemmen.
Voor mij gaat het ook tussen Uma en Yens. Of nou ja, eigenlijk zijn ze alledrie voor mij nog steeds verdacht: ook toen er nog een andere mol in het spel was.
Sven vind ik moeilijk te peilen; ook zijn broer vind ik verdacht
. Maar als hij de mol is, heeft hij naar mijn idee ook wat molkansen laten liggen (zeker op het bed). Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik mij vergis, dus wie weet dan toch?
Yens, o wat is hij verdacht! En als hij het is, vind ik dat superleuk. Wat mij dwarszit bij hem, is dat hij vooral uitstraalt dat hij de mol is: de knipoog naar Gilles, maar vooral zijn big smile richting de anderen nadat hij de tekst 'Jij bent (niet) de mol' heeft gezien. Superbrutaal; niet té brutaal als kersverse mol?
Voor mij kan het.
Maar het is Uma, denk ik: degene die overal tussendoor lijkt te glippen en fanatiek overkomt. Maar die vooral de groep weet wijs te maken dat Bert een banaan in zijn oor had: voor mij toch wel de bevestiging dat ze het moet zijn.
(misschien wordt het tijd voor een banaan-smiley op dit forum?
)