Poll

(Troost)finale: Naar welk fragment gaat jouw voorkeur uit?

Finale: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7)
Finale: "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5)
Troostfinale: De verfbom van Ruth in de taxi (S4)
Troostfinale: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5)

Auteur Topic: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!  (gelezen 11918 keer)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #160 Gepost op: 24-04-2022, 12:14:23 »
Dat stemmen per battle gaat niet helemaal goed... er zijn 24 stemmen totaal maar battle 1 heeft 25 stemmen, battle 3 23 en battle 4 zelfs maar 21 ::vergroot::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #161 Gepost op: 24-04-2022, 12:19:03 »
Iemand kon niet kiezen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #162 Gepost op: 24-04-2022, 17:05:32 »
Zou de compilatievideo van groep E en F nog goed gelinkt kunnen worden? Ik vind het erg leuk om deze fragmenten nog terug te zien.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #163 Gepost op: 24-04-2022, 18:28:12 »
Dat stemmen per battle gaat niet helemaal goed... er zijn 24 stemmen totaal maar battle 1 heeft 25 stemmen, battle 3 23 en battle 4 zelfs maar 21 ::vergroot::
Ik heb het nochtans dikgedrukt in mijn post gezet, maar verder kan ik er ook niet veel aan doen vrees ik. Leren lezen, mensen!  :P

Zou de compilatievideo van groep E en F nog goed gelinkt kunnen worden? Ik vind het erg leuk om deze fragmenten nog terug te zien.
Dankjewel voor de herinnering. Ik breng het in orde.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #164 Gepost op: 24-04-2022, 18:33:42 »
Ik had ook even in de snelheid niet door dat het battles waren.
Maar per ongeluk toch van elke battle één geselecteerd.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #165 Gepost op: 26-04-2022, 23:45:16 »
Battle 1: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5) 34 VS De doos van Pandora (S8) 11

Battle 2: De yoghurtbom die zich, net als de afvaller, bij de kandidaten zelf aan tafel blijkt te bevinden (S7) 22 VS Shosholoza met het gospelkoor (S5) 19

Battle 3: Escaperoom-boot waarbij de Mol voor de ogen van de hele groep werd gebriefd (S7) 30 VS Annelies die vliegen moet doodslaan met pannenkoeken (S5) 12

Battle 4: Jacht op Joke (S6) 22 VS De finalisten zingen de sterren van de hemel terwijl Axel stevig gemasseerd wordt (S7) 16

Nieuwe battles
Battle 1: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) VS De Parachute-ondervraging waarbij Bart op slimme wijze 2 pasvragen krijgt terwijl de rest van de groep er niet over te spreken is (S8)

Battle 2: "Dit is Isidoor en hij blijft tot het einde van de reis bij jullie" (S9) VS De kandidaten moeten slapen met een dier in de kamer (S7)

Battle 3: De finalisten moeten na het vertrek van Philip allebei nog op zoek naar de juiste Mol (S9) VS "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3)

Battle 4: Vuurwerkeliminatie waarbij Bart zijn vel kon redden (S8) VS Levend begraven (S6)


Stemmen kan tot donderdagavond!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #166 Gepost op: 28-04-2022, 22:15:18 »
Battle 1: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) 31 VS De Parachute-ondervraging waarbij Bart op slimme wijze 2 pasvragen krijgt terwijl de rest van de groep er niet over te spreken is (S8) 5

Battle 2: "Dit is Isidoor en hij blijft tot het einde van de reis bij jullie" (S9) 22 VS De kandidaten moeten slapen met een dier in de kamer (S7) 12

Battle 3: De finalisten moeten na het vertrek van Philip allebei nog op zoek naar de juiste Mol (S9) 14 VS "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3) 21

Battle 4: Vuurwerkeliminatie waarbij Bart zijn vel kon redden (S8) 17 VS Levend begraven (S6) 19

Nieuwe battles
Battle 1: De allerlaatste opdracht in de finale in James Bond thema (S7) VS "Als jullie zo discussiëren over die vrijstelling, dan pak ik ze verdomme ook!" - De kettingopdracht in een voormalig slachthuis (S4)

Battle 2: "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8) VS "Slechts één bezoeker komt naar Vietnam" - De avataropdracht (S7)

Battle 3: Koffertjes op het vliegveld (S6) VS Praten met de Mol terwijl de kandidaten elkaar observeren door middel van het spiegelglas (S4)

Battle 4: De verfbom van Ruth in de taxi (S4) VS Cu Chi Tunnels waarbij Mol Elisabet een paniekaanval faket na een onbruikbare sabotage (S7)


Stemmen kan tot zaterdagavond!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #167 Gepost op: 1-05-2022, 15:43:35 »
Battle 1: De allerlaatste opdracht in de finale in James Bond thema (S7) 18 VS "Als jullie zo discussiëren over die vrijstelling, dan pak ik ze verdomme ook!" - De kettingopdracht in een voormalig slachthuis (S4) 17

Battle 2: "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8) 24 VS "Slechts één bezoeker komt naar Vietnam" - De avataropdracht (S7) 12

Battle 3: Koffertjes op het vliegveld (S6) 23 VS Praten met de Mol terwijl de kandidaten elkaar observeren door middel van het spiegelglas (S4) 13

Battle 4: De verfbom van Ruth in de taxi (S4) 26 VS Cu Chi Tunnels waarbij Mol Elisabet een paniekaanval faket na een onbruikbare sabotage (S7) 10

De laatste battles van de 1/32 finale
Battle 1: De struisvogels in het scrabbledoolhof (S5) VS Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10)

Battle 2: "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9) VS "Ik moet hier ook eigenlijk tegen jullie vertellen... Ik ben eigenlijk... De Mol" - Philippe verlaat het spel (S10)

Battle 3: Bart die 10.200 euro biedt voor vrijstelling (S8) VS Dominiek die tot het laatst twijfelt om 200.000 BEF uit de pot te halen en te vertrekken, maar het niet doet om direct erna af te vallen (S2)

Battle 4: "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5) VS De openingsopdracht in Venetië (S3)


Stemmen kan tot dinsdagavond!
« Laatst bewerkt op: 2-05-2022, 19:04:05 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #168 Gepost op: 1-05-2022, 15:49:37 »
Battle 1: (...) VS Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10)

Battle 2: "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9) VS (...)
Eigenlijk wil ik op deze twee samen stemmen ::jaja:: Zoals ik eerder in dit topic al eens heb gezegd: ik was van de openingsopdracht van vorig seizoen in eerste instantie geen fan, omdat het vooral een onnodig harde exit van een kandidaat leek. Maar het verhaal met de reserve-mol én het feit dat Jens een tweede kans zou krijgen op het moment dat werkelijk niemand het nog verwachtte, maakte het wel een uniek en misschien zelfs ultiem verhaal in de molhistorie.

Nu heb ik maar gestemd op Jens en Philippe ;)
...óf niet!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #169 Gepost op: 3-05-2022, 22:38:53 »
Battle 1: De struisvogels in het scrabbledoolhof (S5) 7 VS Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10) 25

Battle 2: "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9) 18 VS "Ik moet hier ook eigenlijk tegen jullie vertellen... Ik ben eigenlijk... De Mol" - Philippe verlaat het spel (S10) 14

Battle 3: Bart die 10.200 euro biedt voor vrijstelling (S8) 13 VS Dominiek die tot het laatst twijfelt om 200.000 BEF uit de pot te halen en te vertrekken, maar het niet doet om direct erna af te vallen (S2) 15

Battle 4: "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5) 21 VS De openingsopdracht in Venetië (S3) 8

1/16 finale
Na de vorige ronde blijven er nog 16 fragmenten over en ontstaan de volgende battles:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het principe blijft hetzelfde. We doen ze steeds in setjes van 4 waarbij ongeveer 72 uur de tijd is om te stemmen. Per 'wedstrijd' gaat er dus maar 1 fragment door. Iedereen heeft in de poll 4 stemmen, dat wil zeggen 1 stem per battle.

Battle 1: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5) VS De yoghurtbom die zich, net als de afvaller, bij de kandidaten zelf aan tafel blijkt te bevinden (S7)

Battle 2: Escaperoom-boot waarbij de Mol voor de ogen van de hele groep werd gebriefd (S7) VS Jacht op Joke (S6)

Battle 3: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) VS "Dit is Isidoor en hij blijft tot het einde van de reis bij jullie" (S9)

Battle 4: "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3) VS Levend begraven (S6)

Stemmen kan tot donderdagavond! Veel sterkte met kiezen  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #170 Gepost op: 5-05-2022, 15:52:54 »
Battle 1: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5) VS De yoghurtbom die zich, net als de afvaller, bij de kandidaten zelf aan tafel blijkt te bevinden (S7)

Battle 2: Escaperoom-boot waarbij de Mol voor de ogen van de hele groep werd gebriefd (S7) VS Jacht op Joke (S6)

Battle 3: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) VS "Dit is Isidoor en hij blijft tot het einde van de reis bij jullie" (S9)

Battle 4: "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3) VS Levend begraven (S6)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #171 Gepost op: 5-05-2022, 22:33:26 »
Battle 1: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5) 26 VS De yoghurtbom die zich, net als de afvaller, bij de kandidaten zelf aan tafel blijkt te bevinden (S7) 13

Battle 2: Escaperoom-boot waarbij de Mol voor de ogen van de hele groep werd gebriefd (S7) 29 VS Jacht op Joke (S6) 10

Battle 3: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) 30 VS "Dit is Isidoor en hij blijft tot het einde van de reis bij jullie" (S9) 14

Battle 4: "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3) 21 VS Levend begraven (S6) 14

Nieuwe battles
Battle 1: De allerlaatste opdracht in de finale in James Bond thema (S7) VS "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8)

Battle 2: Koffertjes op het vliegveld (S6) VS De verfbom van Ruth in de taxi (S4)

Battle 3: Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10) VS "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9)

Battle 4: Dominiek die tot het laatst twijfelt om 200.000 BEF uit de pot te halen en te vertrekken, maar het niet doet om direct erna af te vallen (S2) VS "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5)

Stemmen kan tot zaterdagavond!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #172 Gepost op: 5-05-2022, 23:32:43 »
Goed bezig Vermoljoen ::bravo:: De poll is nog niet geüpdatet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #173 Gepost op: 6-05-2022, 11:11:30 »
Ik hoop zo dat Dominiek deze ronde weer wint, dat blijft een van mijn favorieten momenten ooit ::jaja::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #174 Gepost op: 6-05-2022, 13:20:38 »
Battle 1: De allerlaatste opdracht in de finale in James Bond thema (S7) VS "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8)
Lastige battle. Ik vond de allerlaatste opdracht wel tof, maar uiteindelijk de fitness-eetopdracht toch leuker

Battle 2: Koffertjes op het vliegveld (S6) VS De verfbom van Ruth in de taxi (S4)
Koffertjes op vliegveld was leuk, maar niet zo hard en tof als de verfbom.

Battle 3: Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10) VS "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9)
Hoe blij ik ook was met de terugkeer, het maakte ook de maisveldopdracht nog beter en minder pijnlijk. Wat een geweldige eerste aflevering was dat!

Battle 4: Dominiek die tot het laatst twijfelt om 200.000 BEF uit de pot te halen en te vertrekken, maar het niet doet om direct erna af te vallen (S2) VS "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5)
Dominiek was iconisch, maar helaas vond ik de dronken museumkraak echt geweldig! ::bravo::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #175 Gepost op: 6-05-2022, 15:02:25 »
Oeps  ::schaam::  Ik werd even afgeleid en ben het vervolgens vergeten, maar als het goed is kunnen jullie nu stemmen! Ik verplaats de deadline naar zondagavond.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #176 Gepost op: 6-05-2022, 15:21:54 »
Topper ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #177 Gepost op: 9-05-2022, 22:46:16 »
Mijn misschien wel twee meest favoriete opdrachten ooit, de calorieënrace & dronken museumkraak.  De verfbom is natuurlijk gewoon iconisch en was hét moment dat de toon zette voor de vernieuwde reeks seizoenen van de Mol. De derde battle vind ik lastiger, maar dan kies ik voor de positievere twist met Jens die terugkomt in plaats van Jens die eruit gekickt is ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #178 Gepost op: 10-05-2022, 00:01:28 »
Battle 1: De allerlaatste opdracht in de finale in James Bond thema (S7) 10 VS "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8) 24

Battle 2: Koffertjes op het vliegveld (S6) 12 VS De verfbom van Ruth in de taxi (S4) 23

Battle 3: Kandidaat Jens blijkt de eregast op het jubileumfeest te zijn en krijgt een nieuwe kans (S10) 13 VS "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9) 26

Battle 4: Dominiek die tot het laatst twijfelt om 200.000 BEF uit de pot te halen en te vertrekken, maar het niet doet om direct erna af te vallen (S2) 8 VS "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5) 27

1/8 finales
Na de vorige ronde blijven er nog 8 fragmenten over en ontstaan de onderstaande battles.
Het principe blijft hetzelfde. We doen ze steeds in setjes van 4 waarbij ongeveer 72 uur de tijd is om te stemmen. Per 'wedstrijd' gaat er dus maar 1 fragment door. Iedereen heeft in de poll 4 stemmen, dat wil zeggen 1 stem per battle.

Battle 1: Arrivederci Hans bij het vliegtuig in Deurne (S5) VS Escaperoom-boot waarbij de Mol voor de ogen van de hele groep werd gebriefd (S7)

Battle 2: "Er is nog geen Mol gekozen" (S7) VS "You've been tempering with the tubes" - De in scène gezette auto-ongeluk (S3)

Battle 3: "Laat alles vallen!" - Bart en Dorien die zich vol eten terwijl de anderen in de Fitness hun calorieën moeten verbranden (S8) VS De verfbom van Ruth in de taxi (S4)

Battle 4: "Deze tien hebben de selectie net niet gehaald. Maar ze willen wel graag mee" - De openingsopdracht in het maïsveld (S9) VS "Heb jij eigenlijk broeken met zakken op de zijkant?" - Dronken museumkraak (S5)


Stemmen kan tot woensdagavond! Nu wordt het nog moeilijker om te kiezen!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Funstuff] Hét ultieme moment van 10 seizoenen De Mol!
« Reactie #179 Gepost op: 10-05-2022, 00:25:18 »
Arrivedeci Hans, Er is nog geen mol gekozen, Dronken museumkraak en dan toch de verfbom (maar die battle 3 is wel veruit de lastigste ::zweet::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human