Kandidaat 9: 8,1/10
- Dragnaam: Ik ben er nog steeds niet uit of ik je naam nou grappig of offensive vind. Goede keuze dus! 7/10.
- Look: Lang blond haar en alleen wat lippenstift. Niet van het origineel te onderscheiden. 6/10.
- Outfit: Het nadeel van zelf de drag in gaan (krijg je nog bonuspunten voor, geen zorgen) is natuurlijk wel dat je dan heel beperkt bent in je keuze en alleen aan kunt trekken wat je zelf hebt. Het staat je goed, en past bij je naam. Toch mis ik ook bij jou weer het thema Zap! 3. Dat was toch duidelijk de opdracht en daar moet ik toch punten voor aftrekken. De bonuspunten krijg je later, waardoor dit misschien wat laag uitvalt. 3/10.
- Muziek: Yikes Azealia Banks. Maar kan goed voor een runway denk ik. 9/10.
- Beschrijving: Grappige beschrijving. 8/10.
- Extra punten voor creativiteit: 1,5 (Zelf in drag gegaan, moed wil ik altijd wel rijkelijk belonen)
Kandidaat 10: 4,2/10
- Dragnaam: Leuke woordspeling, past bij je look. 7/10.
- Look: Ik denk dat gewoon zwart-wit in je haar en eventueel in je gezicht verwerken genoeg was geweest, dus niet die ruitjes op je voorhoofd en wang. 6/10.
- Outfit: Ja dit worden echt te veel ruitjes. Leuk dat je iets hebt gekozen dat bij jezelf past, maar ik zie het thema Zap! 3 nergens terug. Grappige schoenen. Maar goed ik vind het overall zelfs binnen jouw thema wat kort door de bocht, en dat is niet eens het juiste thema. 3/10.
- Muziek: Bonuspunten omdat ik direct in slaap zou vallen als dit jouw runwaymuziek was, en dan hoef ik minder ruitjes te zien. 2/10.
- Beschrijving: 3/10.
- Extra punten voor creativiteit: -
Kandidaat 11: 9,6/10
- Dragnaam: Nice. 9/10.
- Look: Ja. 10/10.
- Outfit: Goede outfit. Ik had het leuk gevonden om het thema Zap! 3 behalve in het filmpje toch ook iets meer in je look zelf terug te zien, dat was wel de opdracht. Bonuspunten voor de waaier natuurlijk. 5/10.
- Muziek: Niks mis mee. 8/10.
- Beschrijving: Het was misschien fijn geweest om iets meer uitleg over je keuzes qua outfit te krijgen. Maar wel goed dat je geen hele lappen tekst in of na zo'n filmpje hebt geplakt. Had misschien nog apart gekund. 6/10.
- Extra punten voor creativiteit: 2 (Fantastisch filmpje, je ziet er prachtig uit, veel tijd en moeite in gestoken, zelf in drag gegaan, bravo!)