Ycaris!
Beste Robbie, lieve juryleden (of andersom, naar keus van de lezer),
Ik presenteer u hier Miz Zaphycra!
Miz Zaphycra heeft zich helemaal ingeleefd in het thema Zap3. Maar in plaats van elke week een andere serie heeft zij alles in één outfit verenigd.
Om dit te ondersteunen heeft zij voor de volgende muziek gekozen
Een lied dat gaat over verandering, maar ook over de moed om jezelf te zijn.
Allereerst wil ik u haar nagels showen. Die zijn geïnspireerd op het programma Wie is de mol?
De make-up komt van de ijzingwekkende serie Saw.
Voor het kapsel heb ik lang lopen twijfelen tussen de prachtige haren van onze mother of dragons Daenerys Targaryenn en Queen (of evil) Cersei Lannister.
Het is de laatste geworden omdat ik dit beter bij de make-up vond passen. En omdat de kroon op het hoofd natuurlijk perfect bij deze echte Queen past.
Gaan we door met de kleding.
Miz Zaphycra komt op met een ruim vallende cape om haar schouders.
Liefhebbers herkennen deze direct als de kleding van de elite in The Handmaids Tale.
Op haar rug draagt ze, heel stoer, maar tegelijk ook sexy, een pijlenkoker uit The walking Dead
Uiteraard zijn de pijlpunten afgestompt, want onze Miz is absoluut niet geweldadig.
Na enkele pakkende dansmoves op de muziek van Sia legt onze Miz de pijlenkoker af en werpt zijn haar cape in het publiek en zien we wat daaronder verstopt zat: een prachtige jurk, zoals die ook gedragen werd door Elizabeth Swann in Pirates of the Caribean.
En dan zie ik u denken: hoe gaat deze chique miz de kinderlijke kleding van Stranger Things in haar outfit verwerken? Dit gebeurt in de vorm van een klein, maar zeer opvallend detail:
Dit strikje kleurt overigens perfect bij haar make-up!
Terwijl de laatste maten van de muziek wegsterven komt, rechtstreeks uit het programma Wildlife, een sneeuwuil uit de coulissen vliegen, De uil landt rechtstreeks op de schouder van Mizz Zaphycra.
Dit was de presentatie van mijn model. Ik had het graag voor u, lieve juryleden bij elkaar geplakt of getekend. Ik vrees echter dat ik daar nog een cursusje Paint danwel tekenen voor zal moeten volgen, want mijn pogingen liepen vreselijk in de soep. Het enige wat gelukt is, is een soort collage.
Mocht Miz Zaphycra er met de prijzenpot vandoor gaan, dan heeft ze beloofd dat ik een deel daarvan als studiegeld mag gebruiken
Veel plezier met het jureren!