Net afl. 9 teruggekeken. Hulde beide mollen!
En gefeliciteerd winnaar Sven!
En ook een dikke
voor de mensen die de fluithint hebben ontdekt. Ik had het er zelf niet uitgehaald, heel knap!
Het hele de-bezoeker-is-de-mol element ben ik ook nog niet heel erg kapot van eigenlijk. In Aqualand, oké, maar dat die dan 2 afleveringen later wéér terugkomt, ik weet het niet.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Al kan ik me voorstellen dat het voor Uma als kersverse mol in een hele gekke en unieke situatie heel fijn was om in afl. 5 een vertrouwde handlanger te hebben. Een bezoeker als handlanger leidt er ook toe dat je 2 verdachte personen in het spel hebt en dus ook een grotere kans dat iemand opvalt als verdacht persoon. En als ik de mediaberichten zo volg, viel Uma's bezoeker in ieder geval op bij de broer van Sven en mogelijk ook bij de partner van Anke?
Klopt het dat deze laatste aflevering bij de NPO achter de betaalmuur zit?
Beetje vreemd dat alle afleveringen steeds een week beschikbaar waren, maar je voor deze NPO Plus nodig hebt.
NPO Start deed het in ieder geval vanavond voor afl. 9.
Ik kon juist GoPlay niet kijken (afl. 8 ook niet); ging opeens zeuren over een cookiewal die ik niet heb.
Nou ja, volgende keer beter.
Mooie, informatieve aflevering. Ik blijf het bijzonder vinden dat Jens van niks wist.
Wat goed gedaan!
En ook een felicitatie voor Anke die als eerste Uma in het vizier kreeg. Zo jammer dat ze op een nare manier het programma moest verlaten.
Sowieso veel pech dit seizoen.
Hulde makers en kandidaten!