Auteur Topic: [Aflevering 9]  (gelezen 5491 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #20 Gepost op: 15-05-2022, 23:19:03 »
Vermoedelijk zullen weinigen het met me eens zijn, maar ondanks alle pech en mede dankzij de manier waarop ze ermee om zijn gegaan staat dit seizoen voor mij zeker in de top 5 en misschien wel in de top 3 :) Hoe dan ook een uiterst uniek seizoen dat over vele jaren nog altijd een zeer bijzonder plekje in de Molgeschiedenis zal hebben!
Ik volg je in ieder geval wel! Voor mij behoort dit seizoen zeker tot de top 3. Enerzijds de opnieuw geniale opdrachten, anderzijds de fantastische kandidaten en mollen en vooral ook de manier waarop ze met al die tegenslag zijn omgegaan. Het is bewonderenswaardig hoe deze reeks toch nog tot stand is gekomen en ik denk dat het soms te veel als normaal wordt aanzien dat er toch nog een prachtige seizoen is uitgezonden uiteindelijk.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2022, 23:25:57 »
Wat meer duidelijkheid over Sven en zijn Umaverdenking in De Morgen:

“Ik wou vooral weten wie [Kristof] in het oog zou houden. Kristof heeft veel mensenkennis opgedaan door als cafébaas en als voetbalcoach met heel uiteenlopende mensen in contact te komen. Het is dankzij hem dat ik Uma er zo snel van verdacht de mol te zijn. Kristof had Davy, de vriend en handlanger van Uma, kokers zien verwisselen. Het duurde nog een tijdje voor ik tijdens de tests volop voor Uma durfde te gaan, maar uiteindelijk heb ik toch vertrouwd op het oordeel van mijn grote broer.

“En kijk nu! Met de geldprijs die ik gewonnen heb, kan ik eindelijk werk maken van die kinderboerderij die ik al zo lang wil. Kristof mag de ­alpaca’s eten geven.”

https://www.demorgen.be/nieuws/in-de-mol-kon-hij-plots-niet-meer-echt-tegen-zijn-verlies-broers-sven-en-kristof-pede~b079c7be/

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2022, 23:33:47 »
Wat meer duidelijkheid over Sven en zijn Umaverdenking in De Morgen:


Het lijkt er op dat er wat flexibel met de waarheid is omgegaan om het verhaal dit jaar sluitend te krijgen. Het is ze vergeven :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #23 Gepost op: 15-05-2022, 23:36:04 »
Het lijkt er op dat er wat flexibel met de waarheid is omgegaan om het verhaal dit jaar sluitend te krijgen.

Nou idd zeg.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #24 Gepost op: 15-05-2022, 23:47:24 »
Pff het is weer voorbij. Maar met een hele fijne slotaflevering.
Ik blijf het spijtig vinden dat Philippe het niet heeft kunnen volhouden. Puur omdat ik denk dat als hij mentaal niet zo'n tik had gekregen, hij echt een van de beste mollen ooit had kunnen zijn. Ik denk dat ik tijdens de finale stijl achterover was geslagen was hij naar buiten gelopen. Maar hij heeft een logische keuze gemaakt, en we kregen er gewoon een prachtige mol bij: Uma.
Jens die van meest teleurgestelde kandidaat ooit, naar kandidaat gaat met misschien wel het mooiste mol-avontuur ooit. Wie had dat een jaar geleden ook durven denken.
Ondanks dat het geen normaal seizoen was, met de vele tegenslagen, de wat teleurstellende finale (vooral voor ons Nederlanders die het niet live konden meemaken), is het belangrijkste element voor dit spel behouden: de menselijkheid ervan. Met geweldige mensen. En dat is toch een van de redenen dat ik blijf kijken.
Complimenten weer, voor het maken van zo'n heerlijk programma.  ::ok::
(En Yens die van zijn moeder netjes gekleed moest en toch besloot om zichzelf te zijn, daar gaat dit programma nou toch juist om. Mooie uitspraak).
« Laatst bewerkt op: 15-05-2022, 23:48:55 door Reflektor »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #25 Gepost op: 16-05-2022, 00:19:42 »
Ongeloveloos. Wat een programma. Hartverwarmend, ontroerend, spannend én geestig. De Mol zou verplichte kost moeten zijn op iedere filmacademie en tijdens elke redactievergadering in Huiversum. Ik ben blij dat ik niet Rick McCollough ben, want ik zou genadeloos aan de drank raken.  ;D

Zoals verscheidene medeforummers viel het me op dat er her en der een loopje met de geschiedenis werd genomen om alle rafelige eindjes aan elkaar te knopen, maar de Vlamingen kunnen bij mij ook dit potje achteloos breken zonder dat ik er een wenkbrauw over optrek.

Het volgende zal me niet in dank worden afgenomen, maar het enige haakje waaraan ik me maar - niet al te diep - aan blijf verwonden is de keuze voor Philippe als mol. Een schat van een jongen, die ik elke avond zou willen uitlaten en borstelen tot zijn vacht glom, maar gewoon een onfortuinlijke molkeuze. Men heeft althans bij mij de indruk niet kunnen wegnemen dat ze, hem nog van verleden jaar kennende, per se als mol wilden hebben. Dat idée fixe heeft voor oogkleppen en derhalve ongelukken gezorgd. Ik vond de geestelijke en fysieke instorting van Philippe in retrospectief werkelijk schrijnend om te zien.

Als ik alles goed begrepen heb, is Philippes van nature reeds aanwezige onzekerheid in een stroomversnelling gekomen nadat hij door Bert werd betrapt op het praten in zijn slaap, waarna hij niet meer durfde en kon ontspannen. Slaapgebrek is sowieso ondermijnend, maar al helemaal in die rol. Had de productie geen manier kunnen vinden om iedereen, al was het maar voor een paar nachten, een eigen kamer te geven zodat deze last van Philippes schouder was gevallen? Het was toch een fluitje van een cent geweest om - ik pluk dit al schrijvende uit mijn nek - te veinzen dat één van de crewleden positief was getest op corona, en dat alle kandidaten uit voorzorg enkele nachten apart moesten slapen in afwachting van de zelftests die helemaal uit Madrid moesten komen? Bert, reeds omgepraat door Uma, had de link met Philippe ongetwijfeld niet gelegd.

Maar goed, het is gelopen zoals het is gelopen. Dat maakt het extra bijzonder dat dit seizoen in weerwil van alle tegenslagen toch zo'n enorme televisiebeleving is geworden, waarvoor ik de makers ten diepste dankbaar ben.  ::respect:: ::respect::
« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 00:26:10 door Michmol »
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #26 Gepost op: 16-05-2022, 00:35:02 »

Het volgende zal me niet in dank worden afgenomen, maar het enige haakje waaraan ik me maar - niet al te diep - aan blijf verwonden is de keuze voor Philippe als mol. Een schat van een jongen, die ik elke avond zou willen uitlaten en borstelen tot zijn vacht glom, maar gewoon een onfortuinlijke molkeuze.

 ::rofl::

Geheel eens hoor

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #27 Gepost op: 16-05-2022, 00:44:48 »
Niet helemaal mee eens, Philippe vond ik geen gekke keuze, heel verrassend als mol, hij deed het waarschijnlijk prima in de voorbereiding, en iemand waarin de makers een meer dan prima mol zagen. Als iemand dit aan had zien komen, was hij simpelweg nooit gekozen als mol. Hij begon ook echt sterk.
Philippe alleen laten slapen? Die gedachte heb ik ook wel gehad, maar alles is in de puntjes voorbereid, dus alle hotels etc waar ze slapen zijn al bekend, op de juiste locaties i.v.m. de opdrachten waar het gaat zijn. Dat kan je niet meer veranderen zo op het laatst denk ik.
Ik vind het ook jammer dat als je als mol stopt, dan gelijk wordt aangemerkt als foute keuze. Moest hij zijn gezondheid dan in gevaar brengen voor een spel?
Ik snap de gedachte wel hoor, ik had het liever ook anders gezien, maar Philippe als mol kiezen vond ik uiteindelijk juist een terechte keuze, net zoals zijn besluit om niet meer verder te gaan.  ::ok::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #28 Gepost op: 16-05-2022, 00:49:05 »
Mooi beschreven door Michmol. Ben het er wel mee eens. Zoals de regie het nu deed lijken ging Philippe toch vrij snel van vrolijk springende 'ik deed het goed he' enthousiasteling naar molexit vanwege slaaptekort. Er zullen denk ik ook nog wel wat dagen tussen gezeten hebben van angst en hopeloze crewpogingen om zijn moraal nog op te krikken. Maar deze slotaflevering heeft er wel een feel good draai aan weten te geven, en toch chapeau daarvoor. Het blijft een sprookje van een tv-programma, en zelfs dit rare seizoen heeft dat niet weten te veranderen. Uma heel sympathiek en goed gespeeld. Ik vond iemand als Yens of Manu ogenschijnlijk méér mollen, maar Uma deed het achteraf gezien gewoon goed. Ben persoonlijk een beetje flauw van het uit de wind houden van de mol in de regie, want dan wordt het toch al gauw een wedstrijdje 'wie wordt het minst verdacht gemaakt', en daar zou dit programma boven mogen staan, maar in het geval van Uma is dat ook wel weer te billijken gezien de zware taak die zij kreeg in zo'n korte onvoorbereide tijd.

Op naar volgend jaar  :D

« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 00:52:58 door Nat007 »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #29 Gepost op: 16-05-2022, 00:51:12 »
Niet helemaal mee eens, Philippe vond ik geen gekke keuze, heel verrassend als mol, hij deed het waarschijnlijk prima in de voorbereiding, en iemand waarin de makers een meer dan prima mol zagen. Als iemand dit aan had zien komen, was hij simpelweg nooit gekozen als mol. Hij begon ook echt sterk.
Philippe alleen laten slapen? Die gedachte heb ik ook wel gehad, maar alles is in de puntjes voorbereid, dus alle hotels etc waar ze slapen zijn al bekend, op de juiste locaties i.v.m. de opdrachten waar het gaat zijn. Dat kan je niet meer veranderen zo op het laatst denk ik.
Ik vind het ook jammer dat als je als mol stopt, dan gelijk wordt aangemerkt als foute keuze. Moest hij zijn gezondheid dan in gevaar brengen voor een spel?
Ik snap de gedachte wel hoor, ik had het liever ook anders gezien, maar Philippe als mol kiezen vond ik uiteindelijk juist een terechte keuze, net zoals zijn besluit om niet meer verder te gaan.  ::ok::

Welnee, natuurlijk zou ik niet willen dat hij zijn gezondheid op het spel zou zetten voor een spelletje. En al even natuurlijk terecht was zijn beslissing om te stoppen. Waar komen dergelijke quasi-retorische vragen toch vandaan?  ::rofl:: Ik vraag me gewoon - juist uit sympathie voor Philippe én het spel - af of deze toch tamelijk dramatische situatie voorkomen dan wel ondervangen had kunnen worden (met in mijn achterhoofd toch de vraag of ze niet zo verknocht waren geraakt aan Philippe als mol dat ze zijn kwetsbaarheden - waarover ik, ten overvloede, geen enkel negatief oordeel vel - niet tijdig hebben onderkend). Aan dat hotel was vast een mouw te passen geweest. Ze hebben toch ook allerlei opdrachten overhoop gegooid? Als we de Vlaamse molproducenten iets niet kunnen ontzeggen is het wel vindingrijkheid, toch?  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 00:56:33 door Michmol »
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #30 Gepost op: 16-05-2022, 01:06:50 »
Nee, natuurlijk zou ik niet willen dat hij zijn gezondheid op het spel zou zetten voor een spelletje. En al even natuurlijk terecht was zijn beslissing om te stoppen. Waar komen dergelijke quasi-retorische vragen toch vandaan? Ik vraag me gewoon - juist uit sympathie voor Philippe én het spel - af of deze toch tamelijk dramatische situatie voorkomen dan wel ondervangen had kunnen worden (met in mijn achterhoofd toch de vraag of ze niet zo verknocht waren geraakt aan Philippe als mol dat ze zijn kwetsbaarheden - waarover ik, ten overvloede, geen enkel negatief oordeel vel - niet tijdig hebben onderkend). Aan dat hotel was vast een mouw te passen geweest. Ze hebben toch ook allerlei opdrachten overhoop gegooid? Als we de Vlaamse molproducenten iets niet kunnen ontzeggen is het wel vindingrijkheid, toch?  ::jaja::
Ik denk dat het niet zo moeilijk in elkaar zit. Wat je je afvraagt: had het voorkomen kunnen worden? Nee. Anders was het simpelweg wel gebeurd.
Het enige puntje wat opgemerkt had kunnen worden is dat Philippe misschien niet 100% zelfverzekerd was, zoals een Uma of
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dat wel was.
Maar vorige mollen, een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
bijvoorbeeld, waren dat ook echt niet. Daar had het misschien ook kunnen gebeuren. Daarnaast, je moet ook nooit dezelfde soort type mol kiezen. Na
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was Philippe juist weer heel wat anders. En aan de keuze van de mol zit een risico, altijd.
Ik ben ervan overtuigd dat Philippe 200% gaf in de voorbereiding en de juiste keuze was.
Zoals een speler op 4 weken voor een Champions League finale geen fout maakt in de training, die dan natuurlijk in de basis staat, maar in de finale zelf het niet gedaan krijgt. De mens is onvoorspelbaar.
EDIT: Vergelijk het eens met Anke, hadden ze haar niet mee moeten nemen omdat ze die sprong onhandig deed en daardoor haar arm brak? Ze had makkelijk kunnen winnen. Voor mij ligt de grens tussen fysiek en psychisch leed dicht bij elkaar.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 01:12:46 door Reflektor »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #31 Gepost op: 16-05-2022, 01:10:20 »
Wat een fantastisch seizoen weer ::love:: ::love:: iets mindere slotaflevering dan de afgelopen jaren, maar dat kwam natuurlijk ook door de live finale, waar ik sowieso geen fan van ben. Hopelijk is dit ook incidenteel en kunnen we volgend jaar weer genieten van een ouderwetse finale.

Qua opdrachten vond ik het seizoen ook geweldig. Ze hebben echt het maximale uitgeperst uit de beperkte omgeving en locatie die TUI de makers met een paar geldflappen door de strot hebben geduwd.

Hopelijk hebben ze volgend jaar wel eigen keus bij het kiezen van de locatie! 

Dit blijft by far het beste tv programma ooit en het hoogtepunt van het jaar ::bravo:: ga aub zo lang mogelijk door!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #32 Gepost op: 16-05-2022, 01:31:30 »
Ik denk dat het niet zo moeilijk in elkaar zit. Wat je je afvraagt: had het voorkomen kunnen worden? Nee. Anders was het simpelweg wel gebeurd.
[...]
EDIT: Vergelijk het eens met Anke, hadden ze haar niet mee moeten nemen omdat ze die sprong onhandig deed en daardoor haar arm brak? Ze had makkelijk kunnen winnen. Voor mij ligt de grens tussen fysiek en psychisch leed dicht bij elkaar.

Ik weet allicht niet zeker dat het voorkomen had kunnen worden, maar ik sluit het - anders dan jij - evenmin geheel uit. Voor de goede verstaander waren er enkele rode lampjes die hadden kunnen branden in de voorselectie. Ik kan, ook na al die terugblikken, niet uitsluiten dat die lampjes niet zijn aangegaan omdat de makers - allicht volkomen onbewust - niet geheel neutraal de mollicitatie zijn ingegaan. Philippe stond verleden jaar al in het maïsveld. Hij had Jens leren kennen. Het was het jubileumseizoen. De Mol heeft een duidelijke voorkeur voor de  'underdog' of 'ogenschijnlijk meest onwaarschijnlijke' mol (de jongste, de oudste, de politiemedewerker, de priester, de asielzoekster); Philippe is de enthousiaste, lieve LHBTI-kandidaat. Allemaal aspecten die Philippe ongetwijfeld en niet ten onrechte een wensmol maakten.

De vergelijking met Anke, die ter plekke een totaal niet te voorspellen ongeval kreeg omdat ze herhaalde instructies instinctmatig niet opvolgde, gaat niet op. Zuiverder vind ik de analogie met die ándere gipsvluchtpassagier, Nele: ik begrijp nu dat zij vóór haar deelname al kampte met spierblessures (om nog maar te zwijgen van haar stemproblemen  :P), en dat haar in feite tamelijk milde uitglijder in die zwarte zandbak de druppel was die de emmer deed overlopen. Als ik als maker tevoren van die niet eens zo heel spreekwoordelijke achilleshiel had geweten, had ik dát risico niet genomen en haar inderdaad thuisgelaten.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 01:46:00 door Michmol »
Woosie down?

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #33 Gepost op: 16-05-2022, 01:45:32 »
Ik ben het volledig met joligmolletje eens. Het eerste deel was het Philippe plus groep minus finalisten/Uma. Leuk om te zien maar ik had graag van het ontbrekende drietal ook hun reactie gezien op Philippes molacties. En dan was het de beurt aan Uma en zagen we geen reacties meer van de "groep als groep". Door deze opzet kwamen Sven en Yens er deze aflevering ook bekaaid van af, terwijl zij ná Uma (en een beetje Philippe) de belangrijkste spelers van het seizoen zijn.
Van mij had er na de live-aflevering (waar ik ook niet over te spreken was) nog een échte reünie geweest mogen zijn. Maar soit, dan was de tijd om de aflevering te maken natuurlijk nóg korter geweest dan hij nu al was.
Na vorige week voel ik me nu opnieuw een ouwe (40-jarige) brompot  ::rofl::

Philippe vind ik nog altijd niet de geschikte mol. Maar zijn molacties waren top!! Jammer dat het op deze manier is gelopen, hij was anders wellicht een van de allerbeste mollen ooit geweest!
Uma heeft het echt keigoed gedaan, zeker gezien ze in het diepe werd gegooid. Ze smeet zich er vol in en had soms wel ook een beetje pech... (zoals met de ren-voor-je-leven-met-banaan-opdracht).

Heerlijk om de molacties te zien en de "feel good" tussenstukjes waar je helemaal vrolijk van wordt. Nu weer een 10 maanden onder de grond kruipen en balen dat we zo lang op het volgende seizoen moeten wachten. Ik kijk er nu al reikhalzend naar uit  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #34 Gepost op: 16-05-2022, 08:27:07 »
Het enige puntje wat opgemerkt had kunnen worden is dat Philippe misschien niet 100% zelfverzekerd was, zoals een Uma of
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dat wel was.
Maar vorige mollen, een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
bijvoorbeeld, waren dat ook echt niet. Daar had het misschien ook kunnen gebeuren. Daarnaast, je moet ook nooit dezelfde soort type mol kiezen. Na
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was Philippe juist weer heel wat anders. En aan de keuze van de mol zit een risico, altijd.

Het had met ieder mens kunnen gebeuren, ook met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Edit: ik heb wat foto's van het artikel gemaakt en hier in het mediatopic geplaatst.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2022, 09:00:15 door Heinz »

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #35 Gepost op: 16-05-2022, 08:37:24 »
Dat heeft iedere Mol weleens gehad. De Mol van S8 heeft ook huilend voor de camera gezeten, omdat de groep beter kon liegen dan hij / zij. Het is iets hoort bij de rol van Mol. Ga er maar aanstaan: jezelf 3,5 week anders voordoen dan je bent, terwijl je (voor jouw gevoel) een hele druk ervaart van de crew.

+@Heinz, komt er nog een reflectie / feedback topic voor De Mol 2023?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #36 Gepost op: 16-05-2022, 09:07:38 »
+@Heinz, komt er nog een reflectie / feedback topic voor De Mol 2023?

Je mag in dit topic op de hele serie reflecteren. Een feedbacktopic voor De Mol is meestal gevuld met "ga zo door". ;D (Maar als je wel behoefte hebt aan zo'n topic en je een mooie post ervoor hebt mag je het natuurlijk ook zelf openen. ::jaja::)

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #37 Gepost op: 16-05-2022, 09:35:08 »
Je mag in dit topic op de hele serie reflecteren. Een feedbacktopic voor De Mol is meestal gevuld met "ga zo door". ;D (Maar als je wel behoefte hebt aan zo'n topic en je een mooie post ervoor hebt mag je het natuurlijk ook zelf openen. ::jaja::)

Oke, wist niet dat we zelf ook topics mochten openen. Ik vind het altijd wel fijn of leuk om te lezen wat andere mensen vinden van de serie. Daarmee kunnen we het plezier van de serie nog eventjes verlengen, nu we in een groot, zwart gat vallen.

Ik zal eens kijken of ik vandaag een topic kan openen.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #38 Gepost op: 16-05-2022, 10:01:59 »
Een iets minder sprankelende uitzending dan gemiddeld de laatste aflevering is, waarschijnlijk door de live-uitzending. Ik heb wel erg genoten van Jens en zijn partner  :D
Graven, graven, graven...

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9]
« Reactie #39 Gepost op: 16-05-2022, 12:14:11 »
Een mooie laatste aflevering. Mooi dat ik nu heb gezien wat er precies was gebeurd met Mol Philippe, waardoor hij halverwege het seizoen vervangen moest worden. Het was kennelijk gebeurd tijdens de fietsopdracht. Het lukte Philippe niet om deze opdracht te saboteren. Hij moest zijn band lek zien te prikken met een meegenomen duimspijker, zodat hij zijn finishlijn niet zou kunnen halen en van Gendt dus niet tegen kon houden, zodat deze de race zou winnen en de groep niks zou kunnen verdienen met deze opdracht. Dit leek dus niet meer te lukken door zijn vermoeidheid. Als dat dan al niet lukt, lukt de rest ook niet. Dan is het logisch dat je besluit om ermee te stoppen en een ander het seizoen af laat maken. Dat heeft Uma meer dan uitstekend voor hem gedaan. Zij heeft de laatste vier afleveringen uitstekend van hem overgenomen als Mol. Ook leuk om te zien hoe Jens ineens in dit seizoen terecht kwam nadat hij in het vorige seizoen al was uitgeschakeld voordat dit goed en wel was begonnen. Tevens weet ik nu wie de "Handlanger" van de Mol was. Dat bleek Umas partner Davy te zijn geweest. Hij heeft het ook fantastisch gedaan als "hulpmol".
« Laatst bewerkt op: 20-05-2022, 12:21:09 door AggieMol »