*Daan komt gewichtig het forum op.Voordat we verder gaan, moet ik even wat opheldering! Er is daar een citaat weer helemaal uit zijn verband getrokken. Ik snap niet dat mensen dat soort dingen doen, ik bedoel?
*Daan krijgt een por in zijn rug van AnnuhGoed,ehm.. waar was ik?
Een forum is een plaats op het internet waar je mensen leert kennen, maar sommige mensen leer je toch niet kennen! Zij willen niet te veel over zichzelf prijsgeven, of niemand kent ze verder. Onze drie genomineerden zijn zulke types:
Chriz/de Baron: niemand weet wie hij is, hoe hij eruit ziet, of hij wel een hij is (of een rokende vrouwelijke admin met webcam) en hoe oud hij is.
Han13: is, naar wij hebben horen zeggen, nog nooit op een meeting geweest, maar heeft al wel foto?s van zichzelf laten zien.
Lorelei: tja, daar weten we eigenlijk ook niet zo veel van, behalve dat ze een hoop moeilijke woorden kan gebruiken.
Het was in deze categorie eigenlijk nooit echt spannend, veel mensen wisten al op wie ze gingen stemmen en de motivatie was heel simpel: we weten niet zo veel van diegene! Dat is natuurlijk heel terecht in deze categorie.
De winnaar hier is:
Chriz/de Baron!
Meneer de Baron, u krijgt van ons een gratis gezichtsmasker, zodat uw mysterieuze gezicht mooi blijft!