Auteur Topic: Uitreikingen Forum-zomer-awards 2004  (gelezen 49187 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Uitreikingen Forum-zomer-awards 2004
« Reactie #280 Gepost op: 1-09-2004, 19:49:16 »
*Daan komt gewichtig het forum op.
Voordat we verder gaan, moet ik even wat opheldering! Er is daar een citaat weer helemaal uit zijn verband getrokken. Ik snap niet dat mensen dat soort dingen doen, ik bedoel?
*Daan krijgt een por in zijn rug van Annuh
Goed,ehm.. waar was ik?
Een forum is een plaats op het internet waar je mensen leert kennen, maar sommige mensen leer je toch niet kennen! Zij willen niet te veel over zichzelf prijsgeven, of niemand kent ze verder. Onze drie genomineerden zijn zulke types:
Chriz/de Baron: niemand weet wie hij is, hoe hij eruit ziet, of hij wel een hij is (of een rokende vrouwelijke admin met webcam) en hoe oud hij is.
Han13: is, naar wij hebben horen zeggen, nog nooit op een meeting geweest, maar heeft al wel foto?s van zichzelf laten zien.
Lorelei: tja, daar weten we eigenlijk ook niet zo veel van, behalve dat ze een hoop moeilijke woorden kan gebruiken.
Het was in deze categorie eigenlijk nooit echt spannend, veel mensen wisten al op wie ze gingen stemmen en de motivatie was heel simpel: we weten niet zo veel van diegene! Dat is natuurlijk heel terecht in deze categorie.
De winnaar hier is:
Chriz/de Baron!
Meneer de Baron, u krijgt van ons een gratis gezichtsmasker, zodat uw mysterieuze gezicht mooi blijft!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 1-09-2004, 19:51:33 »
* ...komt met veel bombarie fashionably late de awardszaal binnenvallen en ziet nog net D**N zijn award in ontvangst nemen... "Ik zou toch zweren dat ik hem gewonnen had , was precies uitgekiend dat ik op het juiste moment binnen zou vallen"...

Maar toch een welgemeend gefeliciteerd voor Daan!  ::ok::

« Laatst bewerkt op: 1-09-2004, 20:18:11 door Grace »
That's all

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #282 Gepost op: 1-09-2004, 19:52:23 »
gefeliciteerd chriz de baron!  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 1-09-2004, 19:53:53 »
Gefeliciteerd Chriz, TAFKAC, Barronnetje  ::ok::
That's all

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 1-09-2004, 19:53:57 »
Iedereen gefeliciteerd ::bravo:: ::joehoe::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 1-09-2004, 19:55:18 »
Eens even kijken, wat hebben we een hoop nicknames op het forum zeg! Iedereen moet iets anders bedenken, want er mogen geen twee dezelfden zijn. Er zijn mensen die een rare, onlogische naam hebben gekozen, maar er zijn ook mensen, die echt een ontzettend logische naam hebben gekozen! Degene die dat het beste heeft gedaan, gaan we nu een award geven.
De drie genomineerden zijn:
Annemieke, Linda en bertha531.
Linda heeft een bolletje op de a, dus eigenlijk vonden mensen dat niet zo heel erg logisch. En voor een koe is bertha531 wel logisch, maar niet voor een mens of forummer. Annemieke daarentegen, is wel heel erg logisch. Het is gewoon haar eigen naam, afgezien van die ‘e’ die ze eerst had.
Annemieke, gefeliciteerd met je tweede award! Jij bent degene met de meest logische nickname!
Je krijgt van ons dit doosje biologisch aardappelmeel. Biologisch, eigenlijk heel logisch!

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 1-09-2004, 19:56:51 »
annemieke, gefeliciteerd!   :-*
Smiling isn't a crime..

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #287 Gepost op: 1-09-2004, 19:57:29 »
Proficiat Annemieke en de Baron! ::bravo::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 1-09-2004, 19:58:33 »
Gefeliciteerd Annemieke  ::ok::
That's all

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #289 Gepost op: 1-09-2004, 20:01:20 »
Tijgertje en haar sporleraar komen het podium oplopen,Tijgertje met in haar hand iets kleins. Er wordt een tafel naar haar toe gereden en daarop staat een ring. Tijgertje doet haar handen open en laat haar Hamster zien. Op de achtergrond begint de muziek: ?The Hampsterdance? en de Hamster begint te dansen. Hij schudt met z?n heupen van links naar rechts en probeert Dorine, die op de eerste rij zit, te versieren.
Tijgertje ziet dat en geeft hem een tikje zodat hij omvalt. Dorine weet niet goed wat ze ermee aan moet en wordt een beetje rood. De Hamster neemt een aanloop en springt door de ring heen. Dan pakt hij de ring vast en begint te hoelahoepen. Hij knipt in z?n vinger en Tijgertje pakt een tweede ring, waarmee de Hamster tegelijkertijd ook kan hoelahoepen. Even later heeft hij tien ringen om z?n lichaampje heen zitten. Hij knipoogt een paar keer naar Dorine en Tijgertje geeft hem een iets hardere tik. Nu blijft de Hamster wel staan en hij stopt met hoelahoepen. Hij bijt Tijgertje in haar vinger, waardoor ze bloedt en onder begeleiding van de sporleraar van het podium af moet. De Hamster gooit de ringen in het publiek, alsof hij bezig is met een striptease. Dan springt hij van het podium af en rent naar Dorine. Hij gaat op haar schoot zitten en begint verleidelijk te dansen.
Na een paar minuten komt de sporleraar terug, grijpt de Hamster vast en begint tegen hem te schreeuwen. Zo lopen ze samen het podium af.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 1-09-2004, 20:04:05 »
De volgende award al weer! Dorine, sorry nog van net! Dit wordt de award voor de user met de moeilijkste woorden. Zoals EIDM al terecht opmerkte: “Vooral 's avonds komen de moeilijke woorden.” Ook al is het avond, ik hou het toch maar bij makkelijke woorden (anders moet ik weer een woordenboek gaan zoeken enzo…). De drie genomineerden van vanavond zijn:
Lorelei, Castor&Pollux en Verdi/Gerard.
Ik heb een quote van één van deze drie mensen over één van deze drie mensen:
'Ik weet zeker dat ik slechts the tip of the tip van deze  omelette siberienne vluchtig heb geraakt. Maar ik zou graag verder in 'debat' treden met wie dan ook zijn/haar feedback en mening op deze complex materie geven wil om eea verder in detail te bespreken hier op het forum. E pluribus unum'
Weet iemand nog waar het over gaat? In ieder geval, de winnaar in deze categorie is:
Lorelei!
Loor, jij krijgt van ons deze boekenkast:

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 1-09-2004, 20:05:23 »
gefeliciteerd lorelei!  :-*
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 1-09-2004, 20:06:59 »
Terechte winnaar! Gefeliciteerd Lorelei  ::bravo::
That's all

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #293 Gepost op: 1-09-2004, 20:07:59 »
Annuh:Ow ow ow, wat zijn jullie toch bijzonder allemaal!
D**n: Wij allemaal?
Annuh: Ja! Jij... en jij... en jij....
*Ze beginnen door het publiek te lopen en iedereen aan te wijzen
D**n: En jij... jij... jij.... En ik natuurlijk!
Annuh: Maar volgens jullie zijn er een hoop mensen heel heel bijzonder, dus die noem ik even allemaal op! Compuart, Lorelei, Dorine, bertha531, @miesh, Verdi/Gerard, Annemieke, Kîm, Tijgertje en de Baron. Na de eerste stemronde waren jullie met z?n allen over. Ik zal eventjes de top drie noemen van de tweede ronde: Compuart, bertha531 en de Baron.
Er is weer een gedeeld eerste plaats, maar ik zal eerst even vertellen wie er derde is en wat diegene heeft gewonnen:
Compuart!
Jij krijgt een virtuele golfmachine!

Dat betekent dus dat bertha531 en de Baron gedeeld eerste zijn geworden! Gefeliciteerd!
Jullie krijgen allebei een flipperkast!

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 1-09-2004, 20:09:51 »
Compuart, bertha531 en Chriz de Baron, gefeliciteerd!  ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 1-09-2004, 20:10:15 »
Gefeleiciteerd allemaal  ::bravo::
That's all

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #296 Gepost op: 1-09-2004, 20:14:09 »
WOW ik ben veul te laat ....  ::schaam::

iedereen van harte gefeliciteerd!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 1-09-2004, 20:16:42 »
WOW ik ben veul te laat ....  ::schaam::

Dat noemen ze nu 'fashionably late' enne.....je bent niet de enige  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 1-09-2004, 20:16:55 »
Het wordt helemaal donker in de zaal. Het publiek begint te mompelen en hoort geluiden op het podium. Als de lichten weer aan gaan, staat daar een hele stellage en een kist. Intikker komt het podium oplopen in een paars pak met gele sterren. Na hem komen Hans Klok, Christian Farla en Hans Kazan ook het podium op. Zij hebben groene pakken aan met rode sterren.
Intikker: “Dag dames en heren, wij gaan u heden avond verbazen met onze magische kunsten. Is het echt of is het niet echt, dat zult u zich afvragen.”
Christian Farla en Hans Klok lopen naar de kist. Intikker gaat erin liggen en Hans Kazan pakt een paar zwaarden. Christian, Hans en Hans steken de zwaarden door de kist heen en steken daarna de kist in brand.
Anzjie komt paniekerig het podium oplopen en roept: “Brand, brand!!”, maar de heren hebben alles onder controle.
Ze doven de vlammen, halen de zwaarden uit de kist en Intikker springt weer op de grond. Het publiek vindt het geweldig en Anzjie staat met grote ogen te kijken.
Dan doet Christian een truc met een kleine zwarte doos, waar zeven dwergen uitkomen. Sneeuwwitje komt het podium op: “Ik was ze al kwijt!”
Intikker kijkt naar Sneeuwwitje, mompelt: “Die is leuk!” en loopt er achteraan.
Christian, Hans en Hans buigen en ze krijgen een groots applaus van het publiek.

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 1-09-2004, 20:20:17 »
* Weet niet hoe snel ze de zaal uitmoet.....Hans Kazan  ::rofl::
That's all