ehmmm, het zal wel aan mij liggen...
...maar het enige dat ik zie bij beide links is de 'link-pagina', en bovenaan de standaard menuutjes met hoofdmenu, interactie, oevrzichten, afleveringen en kandidaten. Deze menuutjes bevatten precies dezelfde inhoud als de menuutjes op deze site. Ze werken overigens ook niet al te goed, maar toen het me dan eindelijk gelukt was om op 'forum' te klikken in het menuutje interactie, kwam ik op een keuzepagina waar ik kon kiezen uit hoofdforum, huiskamer en feedbackforum, allemaal van dit seizoen, en dat lijkt me logisch want dat andere forum zal nog wel niet bestaan, maar ik zie toch echt nergens waar ik kan switchen tussen Nederland en Belgie, waar jullie het allemaal over hadden :-\. En de kleuren die door jullie genoemd worden kan ik ook niet echt vinden, begin ik nu kleurenblind te worden?! :-\ Misschien komt het erdoor dat ik altijd de alternatieve versie van deze site gebruik? Ik zal het nog eens op een andere computer proberen, daar hebben we geloof ik een betere browser (hier internet explorer, daar mozilla). Maar misschien ligt het er ook aan dat dit een mac is, als dat zo is zou ik toch graag zien dat er iets aan gedaan werd want ik wil niet uitgesloten worden van de volgende site omdat ik een mac heb...!
Maar ja het spijt me dat ik zo zit te zeuren, maar ik heb het idee dat ik toch echt iets heel anders zie dan jullie...