Maar weer over reclames gesproken; die van reclame's "Toch wel handig, als je van tevoren al weer waar je aan toe bent.'' Waarbij een voetballer (die bij wijze van vreugde al z'n shirt over z'n gezicht heeft gedaan) een penalty er geweldig inschiet is erg leuk.
En die van Amicon (''We worden echt harstikke bekend'') zijn heerlijk droog.
ja die is idd leuk
, maar die van toch wel handig ken ik (ook alweer) niet. Misschien moet ik maar weer eens een avondje van reclame naar reclame gaan zappen, want wie weet zie ik dan ook nog wel Paméla en/of het Wereld Natuur Fonds. (Onee, ik moet niet zoeken want dan vind ik ze juist niet :-\ )
Ik vind het altijd wel leuk om reclames te kijken! Tot grote verbazing van bijna iedereen die ik ken die mij dan ook voor gek verklaren, maar gelukkig heb ik onderhand een aantal medestanders gevonden!
Hoewel sommige reclames dan ook weer oersaai of gewoon verschrikkelijk zijn, zoals die Dymo-labelwriter, men, dan val je echt in slaap. Logisch dan ook dat ik die ontzettend vaak tegenkom maar die van Paméla nog helemaal nooit!
Tja met voetbal heb ik helemaal niets... (De enige leuke herinnering die ik eraan heb, of eigenlijk de enige herinnering uberhaupt, is dat we drie jaar geleden met een groepje vriendinnen het Nederlands elftal gingen kijken die met iets van 6-1 won of zo, dat was heel gezellig en heel leuk en we hadden allemaal onze haren oranje gespoten en zo... Maar ja wil niet zeggen dat ik ook maar iets met voetbal zelf heb...)