2002, best wel superjaar voor mij, ik heb er iig een hoop goede vrienden bij gekregen, met als belangrijkste denk ik die twee jongens van cabaret en die twee jongens hier vh forum
. En bovendien is door een van die twee 2002 natuurlijk ook het jaar van mijn eerste vriendje
... Echt superjaar dus
.
1) Man en vrouw van het jaar?
Hmm, ik zal dan ook maar Elmar zeggen?
Maja das natuurlijk wel pas van de laatste paar weken vh jaar... Verder gewoon al mn vrienden... jullie allemaal hier op het forum... hummm...?
2) Gebeurtenis van het jaar?
Leukste/mooiste/beste dagen voor mij waren denk ik: nr. 4 de molfandag, nr. 3 het gala op 19 december, nr. 2 mijn verjaardagsfeest op 5 oktober en ik denk de allermooiste dag... gisteren, 23 december...?
twas zooow super, kwam ik helemaal gelukkig thuis, lag daar een hele berg kerstkaarten op me te wachten!! en ook nog eens de foto's!! Maar ik wil toch ook de Romereis in zijn geheel niet vergeten!! Oja en mijn caberetvoorstelling 15 juni!! Pfff, het houdt niet op met al die mooie dagen... Maar ze vallen niet echt goed te vergelijken dus ik zou niet precies weten in welke volgorde ze moeten komen eigenlijk...
3) Beste film?
Ik weet niet meer helemaal zeker of ik die in 2002 gezien heb, ws was het toch nog 2001 maar iig 'Le fabuleux destin d'Amélie Poulain' (of kortweg 'Amélie') vond ik denk ik wel de allerbeste film. Maar ja beide HP's waren natuurlijk ook erg leuk, maar die zou ik toch eerder bij boek zetten... maar ja, dat was 2001 dak die gelezen heb... Owja HP1 heb ik ook nog in 2001 gezien, haha, goed geheugen heb ik he.
4) Beste boek?
Uhmmmmmm... heb volgens mij alleen maar verplichte boeken voor mn lijst gelezen dit jaar... Slecht he...
5) Beste tv-serie? widm natuurlijk.
6) Sportman en -vrouw van het jaar? geen flauw idee, niemand. kvolg geen sport.
7) Sportploeg van het jaar? idem.
8 ) Beste cd/groep/liedje? uhmmmmm, ken ik denk ik ook te weinig cd's/groepen/liedjes voor, ik zou niet zo snel 1 allerbeste weten...
9) De meest hilarische toestand: uhmmmmmmm, te veel om op te noemen zal ik maar zeggen, maar ik kom zo snel ook nergens op... Oja, misschien dat de moeder van een vriendin met wie ik op vakantie was in Kroatie, een vreemde man (een Kroaat ofzow) aanzag voor haar man...? Klinkt superflauw, was het ook, maar we hebben wel onwijs dubbel gelegen
.
- Dit wil ik meer zien in 2003: Al mn vrienden, en vriendje
.
- Dit mag wegblijven in 2003: examenstress
- Goede voornemens? examen halen he
, gaat wel lukken, verder proberen mijn ouders ietsje minder ouderwets te laten zijn, maar denk nie dat dat gaat lukken...
- Wat wens je anderen toe? menn wat kan ik nu nog toevoegen aan al die geweldige wensen van jullie? Ik wens Daan iig een hele berg geweldige aardappelschilmesjes die het pizzames goed kunnen vervangen
.
En iedereen heel veel gezelligheid!!
liefs Annemieke