Karel zei duidelijk: 'Je bent nog wél in de wedstrijd, maar ligt uit de groep. Paul wordt dus afgezonderd?
Ik denk dan dat ze Paul volgende week terug kunnen 'kopen'. In het stukje van volgende week laat Karel een sleutel zien waarop geboden kan worden. Dus Paul zal dan ergens in een kooi/kamer/whatever zitten (met de gejatte molboekjes??) en iemand kan hem daaruit bevrijden door het hoogste bod te doen. Vraag is alleen; hoeveel heb je er voor over? (Ik neem aan dat het geld uit de pot gaat...) En wat is de consequentie voor de kandidaat die het hoogste bod doet?
Dit is alleen maar mijn gedachtenkronkel op dit moment,'t kan dus ook anders zijn. ![Tandpasta Smiley ::tandpastasmiley::](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/bigsmile.gif)
zoiets zal het zijn inderdaad. dat verklaart alles.
hij is nog niet helemaal weg, maar eigenlijk wel.
maar het mol dagboek is duidelijk: dit gebeurt om verwarring te zaaien!
maar paul zijn opdracht is dus niet geslaagd dan omdat hij één boekje gekregen heeft en niet gejat. en ik heb nog steeds geen tv, dus wat was precies paul zijn opdracht? de boekjes te STELEN? in dat geval staat karel in zijn recht, en ligt paul er dus uit.
maargoed, boekjes STELEN is een onmogelijke opdracht lijkt mij. het is al moeilijk genoeg om uberhaupt met 4 boekjes buiten te komen, paul heeft écht geluk gehad met inge.