Auteur Topic: Waar ben jij vreselijk bang voor (geweest)?  (gelezen 12029 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Waar ben jij vreselijk bang voor (geweest)?
« Gepost op: 20-06-2007, 17:54:10 »
Mmmm, het onderwerp is duidelijk. Ik weet niet zeker of er ooit een dergelijk topic is geweest, maar zonder werkende zoek-functie (althans bij mij werkt ie niet) is dat lastig te achterhalen.

Nou, toen ik klein was (lang geleden ::rofl::), moesten mijn broer en ik weer eens naar de kapper.

Toen ik aan de beurt was, mocht ik in de stoel gaan zitten, de kapper kwam op me af met een (in de ogen van een 6-jarige.....) hele grote schaar. En de kapper zei: ''we zullen maar eens beginnen met het afknippen van je oren, he? Die zijn tóch veel te groot. Of nee, laten we ze maar helemaal afknippen........

Intussen begon ie met een andere schaar mijn haren te millimeteren, en zei: met die oren moeten we maar even wachten, misschien de volgende keer.

Toen het opnieuw tijd was voor een knip-beurt, was ik met geen 10 paarden er naartoe te krijgen.

Nadat mijn moeder eruit had gekregen waarom niet, moest ze vreselijk lachen. De vorige keer had ze namelijk tegen de kapper gezegd: ''knip hem ook zijn oren maar af, hij heeft ze niet nodig, want hij luistert nooit''......

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Waar ben jij vreselijk bang voor (geweest)?
« Reactie #1 Gepost op: 20-06-2007, 18:02:50 »
Nou, da's toevallig dat je er over begint. Vanmorgen heeft mn moeder een ongelukje gehad, ze was op de fiets en werd aangereden door een auto. Valt allemaal best mee, kneuzingen en hersenschudding. Maar toen ik vanmiddag weer thuis was ging ik opeens zo shaken en besefte ik opeens dat als zij er niet meer is, ik (we) gewoon geen ouders meer heb. En dat is best eng jah.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 20-06-2007, 18:13:22 »
Je kan bij die dingen ook maar beter niet stilstaan. Het enige dat mij een beetje helpt (en tegelijk verontrust), is dat we geen van allen het eeuwige leven hebben.

Dat voorval (ik had zoals je weet, in een ander topic al erop gereageerd) was overigens niet de reden om het te openen. Ik liep straks een paar brieven te bezorgen, toen riep ineens een vrouw heel hard een naam naar een kind, wel een keer of vier. En met een knipoog naar mij (ze zag dat ik het wel amusant vond): waar hebben die kinderen eigenlijk oren voor? Ja, toen schoot me dit dus te binnen.

Los daarvan, het is dus echt geen prettig idee: mijn moeder is 84, en geestelijk nog prima in orde (alleen de lichamelijke gebreken worden er niet minder op :-\\)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2007, 18:20:04 door Bodejos »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #3 Gepost op: 20-06-2007, 18:14:57 »
Ik ben altijd bang geweest voor honden (nu nog steeds wel een beetje)

en bij Sesamstraat was er soms een stukje waar ik altijd bang voor was. het waren 2 beesten die constant jep jep jep jep zeiden, dan durfde ik nooit te kijken ;D

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #4 Gepost op: 20-06-2007, 18:16:47 »
Kleine ruimtes (ben claustrofobisch)  :-\\
Ook voor honden ja
Saw, the Ring, al die enge films  :-X
En ik ben er ook vreselijk bang voor dat ik goede familieleden/vrienden mis
First you go backwards, but then forwards again

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-06-2007, 19:27:32 »
Ik ben vreselijk bang geweest voor honden, nu niet meer.. nu kan ik alleen niet tegen 't geblaf
ik ben vreselijk bang voor dat ik te snel dood zal gaan en dat niemand hier ( en dan in 't speciaal Evenstar ) het niet zal te weten komen..
ik ben dus dan ook vreselijk bang dat ik mensen te snel ga verliezen
ik ben vreselijk bang dat mensen, als ik alleen op straat loop, me aanvallen en me zullen aanranden/verkrachten
en ik ben altijd al bang voor mezelf geweest, maar dat is nu niet meer :)
edit:
ik ben bang voor horrorfilms.. kan er niet van slapen en gelukkig heb ik er geen nachtmerries van
ik ben bang dat ik ergens vanaf val waardoor ik net op 't randje van de dood ben.. maar net niet...  waardoor ik verschrikkelijke pijnen zal lijden
ik ben bang dat ik ooit om de verkeerde redenen een vriendschap ga verbreken terwijl ik dat niet wil
ik ben bang dat ik niet positief kan blijven net me dit al anderhalve week lukt :)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2007, 19:41:55 door Suzy89 »
zusje van Mirtjee :D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 20-06-2007, 19:45:37 »
En waar zijn jullie niet bang voor waar veel mensen wel bang voor zijn?

Ik ben niet bang om dood te gaan

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-06-2007, 19:53:30 »
ik ben bang voor eenden geweest ::)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 20-06-2007, 19:55:12 »
ik ben bang voor eenden geweest ::)

Hahaha dat is echt schattig ::rofl::

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-06-2007, 19:57:13 »
Hahaha dat is echt schattig ::rofl::
ik ben ook gewoon schattig ::) nee geintje.. ik ben echt toen ik 12,13 was ofzo.. bang voor eenden geweest ::rofl::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #10 Gepost op: 20-06-2007, 20:08:46 »
Toen ik klein was, was ik bang voor de nieuwslezer, als mn ouders het nieuws keken kroop ik, als die man in beeld kwam onder de tafel en keek wel de filmpjes :-[

En da's nu over 8) ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11 Gepost op: 20-06-2007, 20:11:33 »
Nu kijk je alleen naar de nieuwslezer, en niet meer naar de filmpjes? ::schaam::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 20-06-2007, 21:00:55 »

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #13 Gepost op: 20-06-2007, 21:07:30 »
En waar zijn jullie niet bang voor waar veel mensen wel bang voor zijn?

Ik ben niet bang om dood te gaan
Ehm, ik weet niet of je die film kent van Winnie the Pooh waarin hij zo'n droom heeft over dat zijn honing door allemaal dieren wordt afgenomen enzo. Nou dat vind ik nog steeds heel eng  ::schaam::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #14 Gepost op: 20-06-2007, 21:40:53 »
Afgelopen voorjaarsvakantie was ik voor de zoveelste keer op wintersport en ik was het nog niet verleert gelukkig dus het ging heel de week eigenlijk wel goed.

Alleen de laatste dag, we deden een beetje wild en we waren aan 't skiën op een smal stukje piste zonder hekken of netten aan de zijkant. Een beetje klooien, je kent het wel.. ik viel en schoof bijna over de rand het ravijn in.

Ik ben opgestaan, ben als een gek naar beneden geskiet en heb die "rotdingen" daarna niet meer aangeraakt.
Ik denk dat als ik er nu weer zou zijn, dat ik nog steeds bang zou zijn op die plek waar dat gebeurde.
The sun came up and reality set in.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-06-2007, 22:08:57 »

klinkt misschien kinderachtig maar ben echt als de dood voor SPINNEN ::niet-ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-06-2007, 22:09:20 »
Ik ben bang voor slangen...die beesten blijven me angst aanjagen, zelfs al zie ik ze enkel op tv.
Heb ooit nog eens een slang vastgehouden om te kijken of ik over mijn angst heen kon komen, maar dat is niet gelukt.
Ik sta nu al doodsangsten uit over het feit dat de oudste volgend jaar met slangen gaat werken op zijn school. brrrrrrr
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17 Gepost op: 20-06-2007, 22:11:48 »
Speciaal voor Bakkertje:

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 20-06-2007, 22:21:46 »
Speciaal voor Bakkertje:

brrrrrrrrrr
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #19 Gepost op: 20-06-2007, 22:26:26 »
Wat je nog niet weet, is dat er een echte slang in die stofzuigerslang zit... ::)
Geniet nooit met mate...