Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Robot wars denk ik.Matilda was de naam van 1 van de houserobotsDe meneer op foto 2 is Craig Charles, 1 van de presentatoren (in de eerste serie deed hij niet mee, maar Jeremy Clarkson)Pleo is ook een robotDe laatste foto slaat misschien op 1 van de wapens die gebruikt kan worden?
zo op het eerste oog denk ik Hercule Poirot
Black Emanuelle is een erotische film, en dat laat zich combineren met foto 1. Foto 3 doet me denken aan Pringles. Wat foto 2 daar dan weer mee te maken heeft, zou ik niet weten.
4 is idd een film, 1 doet me denken aan Marylin Monroe...is het Universal Studios?
Mexico? hoewel ik dan eigenlijk die eerste niet daarbij kan plaatsen, en de rest een beetje zijdelings...
Wat is dat tweede plaatje?
Xpress
Een lokatie niet al te ver bij mij vandaan, en daar is het woord wat ik zoek ook aanwezig
Ik weet waar het is maar kan geen link leggen met de overige drie plaatjes...ik zal wel veel te moeilijk denken
Eigenlijk moet je niet echt in die lokatie zijn, maar er vlakbij. Maar het is niet alleen daar, het is op veel meer plaatsen! Ik haal het daar, omdat het daar wat goedkoper is
In de lokatie van foto 2 kun je inderdaad goedkoop dingen krijgen, maar dat is dus juist niet de lokatie die jij zoekt. In de buurt van de lokatie liggen onder andere een scheepswerf, een museum en een archeologisch instituut, maar ik zie nog geen verband met de andere drie plaatjes.
Dit staat zeg maar aan de parkeerplaats van die lokatie, het is een ander gebouw maar wel met dezelfde intentie als de gebouwtjes van deze lokatie.
Naast Bataviastad staat een Mexx Factory Outlet, en ik denk dat Mexx het goede antwoord is. De naam Mexx is ontstaan uit de eerste letters van twee eerdere merken, Moustache en Emanuelle, gecombineerd met xx, wat voor twee kussen staat.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
887 gasten en 34 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland