Auteur Topic: Koekoe's totolijstje dat te laat was ingeleverd  (gelezen 9351 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Koekoe's totolijstje dat te laat was ingeleverd
« Gepost op: 7-11-2009, 05:18:43 »
ldhmolletje en mloesje zijn vergeten hun lijstje in te leveren ::oink::

tsssk   ::dom:: ::dom:: het is toch kinderspel om je lijstje op tijd in te leveren?  ::jaja::  ::)
« Laatst bewerkt op: 7-11-2009, 21:40:04 door Swifty »

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toto eredivisie 2009/2010
« Reactie #1 Gepost op: 7-11-2009, 07:53:39 »
tsssk   ::dom:: ::dom:: het is toch kinderspel om je lijstje op tijd in te leveren?  ::jaja::  ::)

tja en tóch lukte het jou vorige week ook niet >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 7-11-2009, 08:19:40 »
tja en tóch lukte het jou vorige week ook niet >:D
jamaar ik had een geldige reden  ::jaja:: mijn beide armen zaten in het gips en ik had een hersenschudding dus moest ik in het donker blijven liggen en tot overmaat van ramp was m'n appendix gesprongen en moest ik in allerijl naar het ziekenhuis.Toen ik terug thuiskwam merkte ik dat er bij mij ingebroken was en mijn computer was gestolen.Ik had de politie gebeld en toen ze hier aankwamen verwarden ze mij met een gezochte seriemoordenaar en moest ik mee naar het politiebureau waar ik 12 uur lang ondervraagd ben geweest.Toen ik eindelijk mocht beschikken moest ik nog een nieuwe pc gaan kopen,maar die was op bestelling,ik moest er 3 dagen op wachten.Door al die omstandigheden had ik m'n electriciteitsrekening niet tijdig betaald en de stroom was afgesloten.Dat duurde nog eens 2 dagen eer dit terug hersteld was.En zo was ik dus een klein uurtje te laat met mijn lijstje  ::jaja:: ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-11-2009, 08:36:21 »
jamaar ik had een geldige reden  ::jaja:: mijn beide armen zaten in het gips en ik had een hersenschudding dus moest ik in het donker blijven liggen en tot overmaat van ramp was m'n appendix gesprongen en moest ik in allerijl naar het ziekenhuis.Toen ik terug thuiskwam merkte ik dat er bij mij ingebroken was en mijn computer was gestolen.Ik had de politie gebeld en toen ze hier aankwamen verwarden ze mij met een gezochte seriemoordenaar en moest ik mee naar het politiebureau waar ik 12 uur lang ondervraagd ben geweest.Toen ik eindelijk mocht beschikken moest ik nog een nieuwe pc gaan kopen,maar die was op bestelling,ik moest er 3 dagen op wachten.Door al die omstandigheden had ik m'n electriciteitsrekening niet tijdig betaald en de stroom was afgesloten.Dat duurde nog eens 2 dagen eer dit terug hersteld was.En zo was ik dus een klein uurtje te laat met mijn lijstje  ::jaja:: ::jaja::
mannen hebben ook altijd smoesjes...ze durven nooit eens toe te geven dat ze gewoon last hebben van ouderdomverschijnselen  >:D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 7-11-2009, 09:18:47 »
 ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-11-2009, 09:53:53 »
....en dan lachen ze met een mens die zoveel ellende in 1 keer te verwerken heeft  :\'( :\'(
Mentaal ben ik nog niet terug volledig inorde hoor  ::ohno:: ::ohno::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #6 Gepost op: 7-11-2009, 10:50:39 »

nog een mazzel dat je band niet lek was en de spoorbomen niet dicht. Dan was de ramp niet te overzien geweest
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2009, 11:06:00 »

neeeeee, daar waren we al achter Koebeest  :-*
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 7-11-2009, 12:14:38 »

dat zal je ook nooit meer worden koetjeboe >:D
« Laatst bewerkt op: 7-11-2009, 13:20:07 door Bakkertje »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2009, 12:25:50 »

Hoezo terug?  >:D

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 7-11-2009, 13:50:52 »
Swifty,Bakkertje en Zeeuws meisje daar.....   ::kissass:: ::kissass:: ::kissass::
Alweer brave buitenlanders pesten he,2 mods die tot 3x toe zelf de regels overtreden;racisme dus, blijven off-topic gaan,en het vernederen van de andere sekse  ::jaja:: lukie,daar moeten wij klacht tegen indienen bij de BTVVMDVMTMEB(bond ter voorkoming van machtsmisbruik door vrouwelijke moderatoren tegen mannen en buitenlanders)  ::jaja:: ::jaja::

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2009, 14:59:25 »
Swifty,Bakkertje en Zeeuws meisje daar.....   ::kissass:: ::kissass:: ::kissass::
Alweer brave buitenlanders pesten he,2 mods die tot 3x toe zelf de regels overtreden;racisme dus, blijven off-topic gaan,en het vernederen van de andere sekse  ::jaja:: lukie,daar moeten wij klacht tegen indienen bij de BTVVMDVMTMEB(bond ter voorkoming van machtsmisbruik door vrouwelijke moderatoren tegen mannen en buitenlanders)  ::jaja:: ::jaja::

kun je het weer niet alleen af Koebeest  ;D

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2009, 17:02:46 »

Kan jij het beter dan? :P
Why don't I ever listen to me?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-11-2009, 20:16:56 »

Realitynet, 07-11-2009

Geachte voorzitter van de BTVVMDVMTMEB,

In deze dagen van ontpoldering, radicalisering, demonisering is het weer zover. Ik vraag middels deze brief dan ook uw aandacht voor een drietal "dames". Ik heb het een tijdje van een afstand bekeken en later geprobeerd de rede het te laten winnen van de waan van de dag maar daar waren ze niet vatbaar voor. Als één van de laatste redmiddelen zie ik dan ook een brief naar uw bond.

Swifty, Bakkertje en Dolfie blijven discrimineren tegen een buitenlandse mede gebruiker van ons forum. Ze doen dat door middel van vervelende en pijnlijke opmerkingen. Alsof dat nog niet erg genoeg is laten ze dit gedrag dan ook zien ten opzichte van argeloze en vriendelijke forummers als Lukie4 en tdietz. Niet helemaal toevallig allemaal mannen. Hier is duidelijk sprake van discriminatie. Vooral van Swifty en Bakkertje mag dit aangerekend worden aangezien zij, als moderators, een voorbeeld functie moeten vervullen op dit forum.

Ik hoop dat u maatregelen zult nemen tegen deze drie dames en mocht u meer informatie willen dan wil ik dat graag voor u verzamelen. Ik ben al begonnen met het maken van een zwartboek dat ik u ter zijner tijd zal op sturen.

Hoogachtend,

Lukie4

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-11-2009, 20:43:36 »
 ::rofl:: Geweldig! ::bravo::

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-11-2009, 20:48:33 »
::rofl:: Geweldig! ::bravo::

gaan we toch niet echt om lachen zeker ???
(moderator: dit hoort niet in dit draadje thuis  ::ohno::)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-11-2009, 20:58:42 »
Ik kan het gewoon niet serieus nemen, sorry  ;D :P

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-11-2009, 21:35:12 »
zucht (heel hard)
waar hebben we moderators voor ???

Offline Dolfie

• Forumlid
Re: Koekoe's totolijstje dat te laat was ingeleverd
« Reactie #18 Gepost op: 7-11-2009, 21:45:51 »
 ::bravo:: ::bravo::
en nu maar wachten op dat zwartboek van Lukie........
Ladies, be prepared (Koekoe verstaat dit toch niet  ::ohno::)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
Re: Koekoe's totolijstje dat te laat was ingeleverd
« Reactie #19 Gepost op: 7-11-2009, 21:49:39 »
::bravo:: ::bravo::
en nu maar wachten op dat zwartboek van Lukie........
Ladies, be prepared (Koekoe verstaat dit toch niet  ::ohno::)
nou weet je, jullie schrijven het hier al aardig vol.
Ik heb de link al doorgestuurd.