Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
ik heb de laatste tijd geen enkel contact gehad met andere vrouwen. actie gebeurde geheel op eigen initiatief en belangeloos.
Geachte dames en heren.Middels dit bericht laat ik u weten dat dit forum op dit moment onze speciale aandacht krijgt.We hebben berichten ontvangen die ons zorgen maken.U zult nog van ons horen.Hoogachtend,BTVVMDVMTMEB
heey ze hebben mijn brief gehad Koekoe, het gaat goed komen
zooooooo Koebeest: gezien en gelezen? (en ook begrepen?) (zijn we nu al met 4 btw?)
eej ik sta er niet bij want ik ben nog basisschoolleeftijgerechtigd
wij zijn alle 3 zeer zelfstandige vrouwen die ver boven dit "haantjes"gedrag staan
Niks te haantjesgedrag voor een "zelfstandige vrouw" ben je weer zéééééééér stil als de vriendinnetjes er niet zijn he
ben weer druk aan het werk Koebeest, maar in mijn lunchpauze mag ik van mij zelf even gluren op het forum
Die brief van lukie was stukken beter En trouwens clonen mag niet volgens de regels Maja,bij wie moet ik dit melden?De mods zitten zelf in het complot....... Dan zal ik het zeggen tegen m'n moeder Ja,met 4 trienen,een van elke leeftijdscategorie;een dertiger,een veertiger,een vijftiger......en iemand die zelf niet eens weet hoe oud ze is
zijn ze maar met twee??? sneu.
wel van het sterke geslacht
toevallig heeft deze mod direct gecheckt van wie het een kloon is, en ik denk dat jij dat beter maar niet kunt aanklagen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
900 gasten en 13 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland