Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
de site loopt vast En een petitie kan jij die trouwens opstellen met evenveel woorden die telkens met dezelfde letter beginnen?Ik bedoel dit.....Zeven zeeuwse zotte zottinnen zwemmen zeven zonnige zomerse zwoele zondagen zonder zwembroek.Zware Zoë's zotte zuster zaliger zag ze zomaar.Zonder zeveren zei ze;zo'n zottinnen,ze zijn zij zeker zot zeg?Ze zullen zeker zinken zonder zwemvest Als je dit kan,dan teken ik zelf die petitie
waarom kunnen jullie 5 pagina's vol spammen over alleen het te laat ingeleverde totolijstje van Koekoe??(En waarom heeft Koekoe elke dag een andere avater? Ik bedoel get a life... )
over prietpraat gesproken...........Koebeest heeft zeker een woordenboek als ontbijt gehad.............
heb jij gedronken? Je citeerd 2x hetzelfde Nee geen woordenboek,maar Urbanus Tekstje van hem dat ik wat aangepast heb Ik geef het eerlijk toe he
Bij de belgen kun je maar niet duidelijk genoeg zijn............
Sluid ik me helemaal bij aan.
Dad dachd ik al
auch, doet dat pijn?
nee hoor,trouwens ben ik wel Belg? AHA.....
ik mag toch hopen dat je wel weet waar jouw voorouders vandaan komen
Ja hoor, ergens uit de buurt van Middelburg He waar ik nog nooit aan gedacht.Hoeveel km zou het eigenlijk zijn van aan m'n voordeur(waar dat ook mag zijn) tot in Middelburg.Ik zoek het even op...momentje hoor,niet weglopen....Hier ben ik terug..166 km,dat valt nog mee he alleen..4euro 70 voor de Westerscheldetunnel en dan nog eens 4euro 70 terug zeker? Als ik afkom,betaal jij dit? Of 50/50?Vertrek: ..........Aankomst: MiddelburgOp 29/11/2009Tijd: 02h07 waarvan 00h43 snelwegAfstand: 166km waarvan 78km snelwegTolkost: 4.70 EUR Kost van het wegenvignet Brandstofkost: Totale kosten : 23.53 E een van de laatste dingen die er staat is dit;Aan de rontonde, de 2de afslag en rij door op N57 richting:MiddelburgDomburg
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
765 gasten en 7 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland