Okay, weer een lijstje erbij....
1. Van welke drie kleuren houd je het meest, en waarom?
Blauw: fris, koel, laat me aan water denken
Groen: voorkeur voor zeegroen, laat me ook aan water denken, en aan natuur.
Oranje: warm, zonnig.
Vind de meeste kleuren vooral mooi in combinatie met een andere kleur. Blauw/oranje bijvoorbeeld.
2. Welke drie dieren trekken je het meest aan cq intrigeren je het meest, en waarom?
Katten/katachtigen; mysterieus, eigengereid
hagedissen; mooie structuur, bewegingen, associatie met warme gebieden (eigenlijk reptielen in het algemeen, i.v.m. zelfstudie over tropen)
Vleermuizen: altijd op plekken gewoond waar vleermuizen 's avonds rond lantaarnpalen of rond binnenplaats vlogen (nee, woon niet in een grot ofzo
![Grin ;D](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/grin.gif)
), vind het fascinerend om naar te kijken, hebben ook iets mysterieus, omdat je ze alleen in de schemering kunt zien.
3. Welke drie woorden zou je gebruiken om jezelf te
omschrijven?
Eigengereid, creatief, nieuwsgierig
4. Als je in een witte kamer bent, met helemaal niets erin,
geen ramen , deuren geen enkele ontsnappings-
mogelijkheid en je weet dat dit nooit veranderen gaat,
wat zou je dan doen ?
Oei...moeilijk. Heb er wel eens over nagedacht, wat ik zou gaan doen als ik in een isoleercel zou worden opgesloten. Allerlei mindgames; bv. proberen alle schoenen voor de geest te halen, die je ooit hebt gedragen, alle mensen die je ooit hebt gesproken, zo ben je wel een tijdje bezig, alle pennen waar je ooit mee hebt geschreven, maar ja, niet voor altijd. Of gaan tellen tot het oneindige. Pff. Of rondjes gaan rennen ofzo. Maar hoe dan ook; gegarandeerd doordraaien.