Auteur Topic: Reality tv: De Bauers  (gelezen 23388 keer)

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Reality tv: De Bauers
« Reactie #60 Gepost op: 27-10-2003, 13:17:02 »
Nou, gisteren heb ik de herhaling gezien en ik heb toch wel weer moeten lachen hoor!! Hoe hij lachte toen die schutting van de overburen stuk is gewaaid... fantastisch (het zal je buurman maar zijn  ;D). En wat is het een ijdel menneke he!! Die 3 rughaartjes harsen, maskertje... Als hij niet getrouwd was dan wist ik nog niet zo zeker dat hij hetero is hoor  ;)

Maar: het was een erg leuke uitzending!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 28-10-2003, 08:35:07 »
D'r komt waarschijnlijk geen gevolg van De Bauers.  :'(

Geen vervolg 'De Bauers'

Vooralsnog komt er geen vervolg op de successerie van RTL 4 De Bauers . De registratie van het leven van volkszanger Frans Bauer wordt elke week door meer dan 1,5 miljoen mensen bekeken. Toch is de zender niet bezig met het plannen van een mogelijk vervolg. Woordvoerder Theijssen zegt: "Een serie als Patty's Posse, van Patty Brard, had als insteek het registreren van haar leven. Dus dat kan je heel makkelijk verlengen. Bij De Bauers was de insteek vanaf het begin al de concerten die Frans geeft in Ahoy. Dat wordt de climax aan het einde van de acht afleveringen."

(Bron: Mediawatchers)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 28-10-2003, 12:00:35 »
Gister voor het eerst gekeken... Echt geweldig die gast!! Ik heb zo om hem moeten lachen!

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 28-10-2003, 14:41:00 »
Tis toch een schatje...z'n muziek is....brrrrrr. :P
Laatst stond er in de krant....Frans doet niet aardig maar hij is aardig.
Kan ik me helemaal bij aan sluiten.
Tis elke week lachen met die soap van 'm.
Volgende week zit ie toch alleen met z'n bedorven kwamkwammer? :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 30-10-2003, 09:07:25 »
In de aflevering van vanavond:

Jawel, vanavond is het weer Frans Bauer avond voor de liefhebbers. We zullen nog drie afleveringen meemaken en dan is het alweer afgelopen. Maar daar moeten we nog maar even niet aan denken. Vanavond zien we dat Mariska een weekje weg gaat en dat Frans vreselijk baalt. Hij vind er niets aan om alleen thuis te zijn. Ook gaat hij zijn boekje te buiten en nuttigt een lekker patatje stoofvlees met zijn vrienden. Zijn Mariska zal gauw weer terug komen en dan is het paar weer kompleet. Vanavond kijken dus en genieten.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 31-10-2003, 08:53:41 »
't was weer 'n leuke aflevering gisteren!  :D

Hij is toch wel echt 'n hele aardige man, dat zie je gewoon aan de manier waarop hij met z'n fans omgaat...zowel hier in Nederland als in Duitsland, want daar is hij blijkbaar ook heel populair. 't was echt geweldig grappig dat hij gisteren in 'n wankel luchtballonnetje moest zingen in die grote Duitse show, waar 7 miljoen  :o Duitsers naar keken. En dan gelijk z'n moeder opbellen, die natuurlijk gekeken had op televisie, of z'n haar ook goed zat tijdens 't optreden.  ;D

Volgende week gaat hij Maris verassen op vakantie! Dat wordt weer erg grappig denk ik. Hij had er zelf zoveel pret in om haar te kunnen laten schrikken.  ;D

De Bauers had gisteren trouwens weer ongeveer 2 miljoen kijkers. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze met deze cijfers zullen besluiten geen nieuwe serie meer te maken.  :-[

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 31-10-2003, 17:07:59 »
Gister was inderdaad echt geweldig!! M'n moeder en ik zijn nu ook verslaafd ;D . Ik ben benieuwd wat Maris ervan vindt alsie ineens voor de deur staat daar in Spanje, en hoe hij ooit die vrouw aan d'r verstand krijgt dat hij een korte broek zoekt ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 31-10-2003, 17:20:46 »
en hoe hij ooit die vrouw aan d'r verstand krijgt dat hij een korte broek zoekt ;D

Wie vertrekt er dan ook naar 'n warm vakantieland zonder luchtigere kleren als de warme kleren die je hier in Nederland moet dragen tegen de kou?  ::)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 31-10-2003, 17:31:00 »
Hij heeft ook alleen een plastic zakje met brood en drinken geloof ik meegenomen, toch? Of zag jij meer? Echt... geweldig die gast!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 31-10-2003, 17:42:08 »
Ja idd echt alleen 'n plastic zak met wat kleine spulletjes erin!  ;D

Frans heeft iets met plastic tassen geloof ik. Z'n toiletspullen (deo, make up en zo) vist hij ook atlijd uit 'n plastic tas als hij zich in de auto zit klaar te maken voor 'n optreden. Hij heeft natuurlijk niet genoeg geld voor 'n beautycase of toilettas.  ;D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #70 Gepost op: 2-11-2003, 22:04:33 »
Ik vind het zo'n geweldig leuke serie gewoon  ;D

Frans, we want more afleveringen! Of moet ik zeggen: wir wollen mehr Franzzzzz!

;)
No Milk today???

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #71 Gepost op: 7-11-2003, 00:25:37 »
Het was weer lachen met Frans  :D

Een oud vrouwtje dat spontaan ging dansen op het strand toen ze Frans en de camera zag...

Frans alà Bob de bouwer met een geel helmpje op.
Frans die denkt dat ie een smurf is als hij scheerschuim op heeft  ;D

Cute: Frans die zijn zoontjes en vrouw weer ziet.

Beetje groot feest voor zoontje Jan die 1 jaar word :-X

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 7-11-2003, 09:52:05 »
Gisteren keken er 2.105.000 mensen naar Frans.
We zijn niet de enige die 'm leuk vinden.
Het was ook weer lachen gisteren. :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #73 Gepost op: 7-11-2003, 12:20:37 »
"Kijk, papa kijkt door zijn schnitzel!"

;D

En ook die "winkelscene" en "standscene" waren weer geweldig. Echt een "rare", in de goede zin van het woord, familie.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Liset

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #74 Gepost op: 7-11-2003, 15:18:40 »
Ik ben ook helemaal in de ban van de Bauers!!
Niet alleen omdat ik het zelf (Film & Televisiewetenschapsstudent aan de Universiteit van Amsterdam) graag kijk maar ook omdat ik bezig ben met een publieksonderzoek onder de kijkers van de reality-soap De Bauers. Het is voor mijn scriptie over reality-soaps in Nederland.
Ben jij een trouwe kijker en mag ik jou per mail een vragenlijst sturen? Neem dan svp contact met me op via Lisettebrouwer@hotmail.com. Of misschien via dit forum.... Alvast bedankt!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #75 Gepost op: 7-11-2003, 17:17:23 »
Hoeveel tijd gaat het me kosten?  ???

Als het niet veel tijd kost mag je me best een lijstje sturen...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 7-11-2003, 18:38:20 »
Wat 'n leuke studie volg jij Liset dat je scripties mag schrijven over De Bauers!  :D  En mij mag je natuurlijk ook wel zo'n vragenlijst sturen.  :)

Ik heb de aflevering van gisteren trouwens nog niet gezien. Ik wilde de MTV-awards graag volgen en heb daarom De Bauers opgenomen. Ik zet 't dadelijk maar aan denk ik, want zo te lezen was 't weer 'n leuke uitzending.  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 8-11-2003, 10:26:23 »
Ik heb vanmorgen de video teruggekeken van donderdag... die gast is echt zo gaaf ;D . Hoe hij daar naar Spanje gaat met z'n plastic zakje en hoe hij de smurfen nadoet ;D . En die camper van de buren... is dat niet de bus van De Bus??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 8-11-2003, 20:54:47 »
't was idd weer 'n geweldige aflevering! Die smurvenimmitatie was echt hilarisch!  ;D

Verder zaten er gewoon weer heel veel leuke fragmenten in, waarbij ik echt hard heb moeten lachen. Zo was 't bijvoorbeeld wel erg grappig dat Maris aan Frans vertelde wat ze allemaal al gekocht had voor de kinderen en voor zichzelf op vakantie (3 paar laarzen!  :o ;D ). Die kwam met nog 20 kilo meer terug als dat ze gegaan was! En ze had al zoveel bij zich!  ;D

Frans is gewoon echt leuk om naar te kijken. Ik hoop dan ook dat we ook in de toekomst nog met 'm mee mogen kijken in z'n leven.  :)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 9-11-2003, 18:50:55 »
Zo was 't bijvoorbeeld wel erg grappig dat Maris aan Frans vertelde wat ze allemaal al gekocht had voor de kinderen en voor zichzelf op vakantie (3 paar laarzen!  :o ;D ). Die kwam met nog 20 kilo meer terug als dat ze gegaan was! En ze had al zoveel bij zich!  ;D

En dan 1 blouse voor Frans kopen ;D Goed bezig Maris :) .

Frans is gewoon echt leuk om naar te kijken. Ik hoop dan ook dat we ook in de toekomst nog met 'm mee mogen kijken in z'n leven.  :)

Ik hoop het ook! Dus Frans, verlengen dat contract!!