Auteur Topic: Reality tv: De Bauers  (gelezen 23387 keer)

Offline Liset

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Reality tv: De Bauers
« Reactie #80 Gepost op: 10-11-2003, 11:42:08 »
Bedankt voor de reacties!!! Binnen twee/drie weken krijgen jullie de vragenlijst opgestuurd. Heel fijn dat jullie willen meehelpen aan mijn scriptieonderzoek naar het succes van De Bauers!!
Ik wil een zo groot mogelijk publiek ondervragen dus nogmaals; ben jij een trouwe kijker van De Bauers? Dan wil ik jou graag een vragenlijstje sturen. Het zal niet veel meer dan 10 minuten in beslag nemen.
Laat het me even weten of ik er jou eentje mag sturen op Lisettebrouwer@hotmail.com
Alvast super bedankt!!

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #81 Gepost op: 11-11-2003, 21:10:46 »
Welk jaar zit je? Ik neem aan 3e, heb je dan ook een tv programma gemaakt?
No Milk today???

Offline Liset

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 11-11-2003, 21:31:48 »
In mijn laatste jaar...dus mijn vierde jaar ::ok::

Ennuh ja, ik heb ook een tv-programma gemaakt...twee eigenlijk....eentje helemaal echt..eentje alleen op papier.

Doe je ook mee aan mijn publieksonderzoek? Stuur dan een mailtje naar lisettebrouwer@hotmail.com!

Offline Liset

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 11-11-2003, 21:51:18 »
Ok thanx! Ik stuur je over twee weken een vragenlijst!  ::ok::

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #84 Gepost op: 11-11-2003, 22:01:09 »
Ben benieuwd.

Heb jij btw ook het halve Hitchcock oeuvre afgewerkt??
No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 13-11-2003, 15:22:03 »
Baueravond

Het is weer donderdag en dus Baueravond. Vanavond zullen we zien hoe Frans het verder vergaat bij zijn concerten in de Ahoy. Daarnaast is hij de rest van de tijd bezig met zijn gezinnetje, donderjagen met kleine Christiaan en Jan. Nog even dan is de serie weer voorbij, komt er nog een vervolg? De fans hopen van wel maar er is al eens gezegd in een interview met Frans dat het eenmalig is. Daarom vanavond maar extra genieten. Tevens start Yorin vanavond met de tweede serie van Patty's Posse. Patty heeft mazzel want ze is net voor Frans op de buis. Al sdat niet zo was is nog maar de vraag of de kijkers af zouden stemmen op de diva.
(Bron: Mediawatchers)

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 13-11-2003, 21:50:04 »
Wat is ie leuk hé?
Ik betrap mezelf er op dat ik z'n liedjes al mee ga zingen...oeiiii...ga ik toch nog een fan van Fransie worden?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 13-11-2003, 22:47:37 »
Ik betrap me zelf ook wel 'ns daarop, katja02. Maar daar kan ik gelukkig m'n moeder van de schuld geven, want die draait hier de hele dag de nieuwe CD van Frans Bauer. Ja, en op 'n gegeven moment zit de tekst dan zomaar ineens in je hoofd.  :-[  Kun je verder helemaal niks aan doen.  :-\

Maar goed, de aflevering was natuurlijk weer echt geweldig!  ::ok::

Ik heb niet zo hard moeten lachen als bij de vorige afleveringen, maar 't was geweldig om te zien hoe de hele familie meehelpt met de voorbereidingen voor 't concert. Bovendien is 't ook gewoon echt aandoenlijk om te zien hoe Frans iedereen succes gaat wensen.  :)   Trouwens 't hele onderbroek-gebeuren was wel echt hilarisch.  ;D

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 14-11-2003, 12:48:08 »
Het was echt weer geweldig gisteren  ::ok::
Vooral die uitspraak van Frans "Is dat stront?" vond ik erg grappig. En wat ik ook prachtig vond was dat z'n moeder ging huilen toen Frans aan het zingen was.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
Re: Reality tv: De Bauers
« Reactie #89 Gepost op: 19-11-2003, 12:06:39 »
Dat Frans zei: 'mijn buurman praat niet meer tegen me' zei hij ook in een show waar een collega van mij heen is gegaan. Lachen hoor!! Moet ook bekennen dat ik 'heb je even voor mij' toch wel geinig begin te vinden  :-\ :-[
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 19-11-2003, 12:19:30 »
Trouwens 't hele onderbroek-gebeuren was wel echt hilarisch.  ;D

Ik dacht echt bij mezelf: In Rotterdam hebben ze ook onderbroekenwinkels hoor ::) dus waarom ga je daar niet naartoe? Maar zo is het natuurlijk stukken leuker voor ons :) .

Het was inderdaad wel heel mooi om te zien dat z'n moeder zo ontroerd was... dat zou ik ook zijn, in haar plaats.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #91 Gepost op: 21-11-2003, 08:30:10 »
Leuk gister weer (de laatste afl.?!?! :o)

Ik moest enorm lachen dat Frans probeerde de posters op wilde hangen en daarna gered werd door de kids ;D En dan die blik van Christiaan toen hij de kamer binnen kwam. Echt zo van 'hee, waar hebben jullie mijn kamer gelaten?'
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #92 Gepost op: 21-11-2003, 09:21:35 »
gisteren maar weer eens gekeken (sloot mooi aan op pat) maar snap werkelijk niet waar de fuzz over is. die gasten maken helemaal niks mee. franssie bakt een eitje, franssie heeft een puistje, franssie huurt een dvd'tje, franssie maakt ruzie met z'n vrouwtje over het ophangen van een schiderijtje....ik zweer het, dit programma had " de Bora's" kunnen heten........  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 21-11-2003, 13:04:40 »
Haha!  ;D

Juist 't feit dat Frans niet zo'n glamourleven heeft, maakt 't 'n leuk programma om naar te kijken denk ik, Cora. Iedereen kan zich identificeren met dingen die hij meemaakt (nou ja, niet met die 10 concerten in de Ahoy natuurlijk.  ;) ), omdat ze zo normaal zijn.  :)

Ik heb gisteren dan ook echt genoten van de laatste aflevering. Dat ophangen van die autoposters was echt grappig. ("Nee Frans, dat is verkeeeeeeerd!"  ;D ) En er zaten zo nog veel andere leuke momenten in.

Ik vind 't erg jammer dat dit de laatste aflevering was. Ik hoop dan ook dat 't nog terug komt volgend jaar! Ik denk dat de makers ook gek zouden zijn om er niet 'n vervolg op te maken, gezien 't enorme succes van de serie.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #94 Gepost op: 21-11-2003, 13:20:37 »
"ER ZIT SCHADE AAN MIJN AUTO!!!!!" - stadslichtje waarvan het glaasje kapot is

enorm drama - "IK HEB EEN PUIST!!!"

;D ;D ;D

O en volgens 'de bladen' wil RTL wel maar Frans niet meer. Het was volgens Frans maar eenmalig en wil graag met zijn gezin weer eens rust.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #95 Gepost op: 21-11-2003, 13:32:22 »
Citaat
"ER ZIT SCHADE AAN MIJN AUTO!!!!!" - stadslichtje waarvan het glaasje kapot is
dat bedoel ik...."de Bora's"  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 25-11-2003, 09:57:03 »
Vervolg van 'De Bauers' in de wieg

Het is bijna zover, gisteren melde Show van Nederland dat er waarschijnlijk een vervolg van 'De Bauers' komt. Dat zou een prima gelegenheid zijn om alles wat maar te maken heeft met een huwelijk van Frans en Mariska te gaan filmen. Echte zekerheid is er dus nog niet maar een woordvoerder van Frans meldt: "We genieten op dit moment heel erg van het succes en we zijn eigenlijk nog niet bezig met een mogelijk vervolg. Maar het kan best dat we over een tijdje een nieuwe invalshoek bedenken en dat er toch een nieuwe serie komt"

(Bron: Mediawatchers)
« Laatst bewerkt op: 25-11-2003, 10:11:20 door Han13 »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #97 Gepost op: 25-11-2003, 10:04:13 »
Ik hóóp dat Frans zich bedenkt en toch nog een nieuwe serie gaat maken. Het is juist zo grappig :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #98 Gepost op: 25-11-2003, 10:17:42 »
Goed nieuws!

Dat is nou echt een programma waar je van kan genieten (want herkenbaar...). Patty en Patricia leven meer in "hun wereldje" en daar ben ik heel blij om, maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen (alhoewel het wel leuk roddelen is)...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #99 Gepost op: 30-11-2003, 17:55:56 »
Ik heb in een blad gelezen (prive, Party, Weekend???) dat ze toch een soort van vervolg gaan maken maar dan in de vorm van een kerstspecial. Daarna gaan volgens Frans toch echt de camera's voorgoed de deur uit...