Auteur Topic: CSI: Crime Scene Investigation, CSI: Miami en CSI: NY  (gelezen 64741 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: CSI en CSI Maimi
« Reactie #100 Gepost op: 31-10-2004, 19:12:48 »
Vandaag CSI 3 deel 2 gekocht, een daarbij zit een kaartje met daarop vermeldt dat CSI: Miami vanaf 23 november te koop is op DVD! ::bravo::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 1-11-2004, 17:01:27 »
Mooi, ik wil ze toch nog 1x allemaal op DVD hebben, wacht alleen ff totdat de prijzen gezakt zijn ;)

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #102 Gepost op: 1-11-2004, 17:15:47 »
Vandaag CSI 3 deel 2 gekocht, een daarbij zit een kaartje met daarop vermeldt dat CSI: Miami vanaf 23 november te koop is op DVD! ::bravo::
Ja!! Dat had ik ook al gezien!!! ::bravo:: ::tandpastasmiley::
*heeft nu al alle afleveringen die op de dvd staan gezien ::trots::
Smiling isn't a crime..

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 1-11-2004, 23:26:28 »
Echt een super aflevering vanavond, een van de beteren is mijn persoonlijke mening ::ok::

En Xander Berkeley speelde weer een gastrol :D, al is zijn rol totaal niet boeiend :-\\ en na vandaag ook uitgespeeld :(

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-11-2004, 16:50:32 »
Het waren weer leuke afleveringen van CSI en CSI Miami!!! ::tandpastasmiley::
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #105 Gepost op: 6-11-2004, 10:03:28 »
Gesmoord  zaterdag 06-11, 22:07 uur 
Een drugsverslaafde wordt dood aangetroffen in zijn huis. Bij het lichaam worden diverse attributen gevonden die duiden op het gebruik van drugs en ook zijn er sporen van heroïne. Op het eerste gezicht lijkt het om een overdosis te gaan, maar al snel blijkt dat er meer aan de hand is. Als nader onderzoek uitwijst dat het slachtoffer bedwongen is met tape en geforceerd is tot het innemen van drugs, beseft Grissom dat er opzet in het spel is.

Dit is dus een herhaling

Vrouw ten dode opgeschreven  dinsdag 09-11, 20:30 uur 
Een dode man wordt op straat aangetroffen met een gebroken nek en losgeld in zijn hand. Als de man wordt meegenomen naar het lab, ontdekt Alexx dat zijn rechterhand is verbrand. Alexx is verbaasd en wil tot in detail uitzoeken wat er onderweg met de man is gebeurd. Tijdens haar onderzoek doet zij een vreemde ontdekking.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 7-11-2004, 17:11:32 »
Dit is dus een herhaling
Toen ik zag dat het weer op zaterdagavond kwam dacht ik: "Mooi, nieuwe afleveringen"... dus dat viel inderdaad even tegen... :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 7-11-2004, 20:37:45 »
Maandag komt wel een nieuwe aflevering ::jaja::

Slechte woorden  maandag 08-11, 21:30 uur 
Warrick, Catherine en Nick proberen de oorzaak van een brand in een woonhuis te onderzoeken, een tiener kwam daarbij om het leven. In de buurt is nog een brand geweest. Grissom en Sara onderzoeken een dode man. Hij was finalist in een woordenwedstrijd.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 8-11-2004, 19:24:14 »
Maandag komt wel een nieuwe aflevering ::jaja::

Slechte woorden  maandag 08-11, 21:30 uur 
Warrick, Catherine en Nick proberen de oorzaak van een brand in een woonhuis te onderzoeken, een tiener kwam daarbij om het leven. In de buurt is nog een brand geweest. Grissom en Sara onderzoeken een dode man. Hij was finalist in een woordenwedstrijd.

maandag dus voorlopig alleen nieuwe afleveringen en die van zaterdag, vrijdag en dinsdag zijn herhalingen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 14-11-2004, 15:03:34 »
CSI Miami was volgens mij geen herhaling hoor... ik kende hem iig niet :-\\
Smiling isn't a crime..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 14-11-2004, 15:07:15 »
ik had hem al wel gezien en verlang hevig naar maandag, naar de nieuwe afleveringen
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 16-11-2004, 10:20:34 »
Onvolledig bewijsmateriaal  dinsdag 16-11, 20:33 uur 
Een stripper geeft een show voor een Russische immigrant. Kort hierna wordt de Rus dood aangetroffen. Het team gaat op onderzoek uit en probeert de toedracht van de moordzaak te achterhalen.

Offline DutchSpider

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 16-11-2004, 12:39:10 »
Onvolledig bewijsmateriaal  dinsdag 16-11, 20:33 uur 
Een stripper geeft een show voor een Russische immigrant. Kort hierna wordt de Rus dood aangetroffen. Het team gaat op onderzoek uit en probeert de toedracht van de moordzaak te achterhalen.

Is dit een nieuwe aflevering of een herhaling.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2004, 15:51:37 »

Is dit een nieuwe aflevering of een herhaling.

was een oude aflevering
« Laatst bewerkt op: 17-11-2004, 13:32:02 door Nostradamus »

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 17-11-2004, 13:34:55 »
Overbelasting  zaterdag 20-11, 22:00 uur 
Een verlaten bouwterrein vormt het decor van wat in eerste instantie een zelfmoord lijkt. Grissom gelooft echter niet dat het slachtoffer zelf een eind aan zijn leven heeft gemaakt. Tegen de wil van de sheriff en met een volledig eigen theorie gaat Grissom op zoek naar de moordenaar. Nick en Catherine begeven zich ondertussen op een geheel ander terrein wanneer een tiener dood wordt aangetroffen in het huis van zijn therapeut.

Eenvoudige man  dinsdag 23-11, 20:30 uur 
Horatio moet getuigen in een moordzaak. Net voordat Horatio zijn getuigenis moet afleggen, ontvangt hij nieuwe feiten over de zaak waarmee de onschuld van de verdachte kan worden bewezen.

dit zijn beiden oude afleveringen

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 9-12-2004, 18:15:57 »
Alter boys  zaterdag 11-12, 22:00 uur 
Grissom en zijn team onderzoeken een verdachte die op heterdaad betrapt is. Catherine en Warrick onderzoeken de zaak van een vrouw die dood gevonden is in een kuuroord. 

Jongemannen  dinsdag 14-12, 20:30 uur 
Horatio wordt benaderd door een ex-gevangene die hem vraagt of hij zijn vermiste zoon kan opsporen. Als Horatio een kijkje neemt bij het huisadres van de jongen, komt hij tot de ontdekking dat de jongen marijuana gebruikt. Hierna ziet Horatio nog meer aanwijzigingen die hem naar de plek kunnen brengen waar de jongen te vinden is.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 16-12-2004, 11:11:30 »
Lady Heathers box  maandag 20-12, 21:30 uur 
Grissom onderzoekt de moord op twee mannen, dit leidt tot een ontmoeting met Lady Heather. Catherine is wanhopig op zoek naar de oorzaak van de bijna dood van haar dochter en waarom haar ex verdwenen is.

Krokusvakantie  dinsdag 21-12, 20:30 uur 
Twee studenten uit Miami worden gedurende de schoolvakantie dood aangetroffen. Eén van hen is een meisje dat wordt gevonden op het strand met een gebroken nek en een menselijke beet in haar been. Het tweede slachtoffer is een jongen die voor het zwembad van zijn motel wordt gevonden. Het team gaat op onderzoek uit.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 17-12-2004, 07:26:53 »
jammer hoor dat we op zoveel herhalingen van CSI in een week worden getrakteerd...ben altijd weer blij als ik na het beginstukje zoiets heb van; goh deze ken ik nog niet...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 17-12-2004, 16:14:48 »
jammer hoor dat we op zoveel herhalingen van CSI in een week worden getrakteerd...ben altijd weer blij als ik na het beginstukje zoiets heb van; goh deze ken ik nog niet...

gelukkig hebben ze de herhalingen van zaterdag geschrapt

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 17-12-2004, 16:41:54 »
Enig idee wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?