door deze opdracht streep ik marlijn als verdachte. Zij dacht eraan om ook een schaar te kopen om de stof in stukken te kunnen knippen. Die schaar zorgde ervoor dat de kandidaten veel meer stof hadden om de letters te maken.
zeker omdat niemand anders van de 2 groepjes op dit idee kwam, waarom zou de mol dan wel per se een schaar willen.
ja goed gezien. Het zijn dit soort zaken van initiatieven nemen die de mol nooit zou doen.
(Marlijn was er voor mij al uit, dit bevestigt het nog)
blijf ik een gevoel houden dat het te dik er boven op ligt
(in vliegtuig)
Wat we wel eens gezien hebben, dat de een tegen de ander zegt 'zullen we eens gaan mollen'
Met name Chris hebben we eerder al als 'player' gezien; een kandidaat die tijdens het spel heel erg zijn medekandidaten in het oog houdt, om zo uit te vinden wie de mol is.
met opzettelijk mollen kunnen kandidaten elkaars reactie eens polsen, en ook bij terugkomst krijg je meer info.
Zittend in zo'n vliegtuig is zo'n moment van rust.
Bentato was denk ik goed te lezen, in het vliegtuig zitten lijkt het toch wat groter, en als het licht net wat anders valt is t goed.
Met de beelden vanuit de lucht kon je goed zien dat het eerst trekken van aandacht wel degelijk een belangrijke move was. De wereld ziet er dan groot uit, als je eenmaal specifeik kijkt, kun je ook Ajouad en Viktor onderscheiden van anderen.