Volgens mij mol je hier op 2 manieren, en dan ga ik ervan uit dat de Mol weet in welk vak de beloning ligt:
1) je zorgt dat je de juiste kaarten trekt, en dan fout antwoord geeft
2) je zorgt dat je in het vak met de beloning gaat staan mocht deze bij de toegestane vakken zitten uiteindelijk, en het wegmoffelt
Ik hoop, en denk, dat de productie hier niet de kaarten markeert o.i.d. Dus dan goed opletten wie opeens in een ander vak wilt gaan staan, of dat gewoon doet in de chaos.
EDIT: Carolina en Martine zijn als eerste met kaart trekken. Daarbij pakt Martine eerst aan de rechterbuitenkant (tweede) een kaart. Als ik als productie een kaart zou markeren of afspreken zou ik de kaart ook aan de buitenkant doen (tweede) omdat onderzoek uitwijst dat mensen die vaak niet als eerste pakken en kans zo groter is dat deze overblijft. En Carolina en Martine nemen beiden het voortouw bij de schop pakken en vakken uitkiezen. Mocht er dus nog een beloning in de vakken zijn die Art noemt, dan nemen zij de lead. Dus zeer verdacht in mijn ogen. Martine gaat daarbij ook nog "graven", en kan zo ook makkelijker iets wegmoffelen weer onder het zand mocht daar wel iets liggen.