Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Volgens mij is dit een kwestie van interpretatie. Ik neem aan dat de kaartjes gekoppeld zijn aan de vakken én aan de vragen die aan een bepaald persoon zijn gesteld. Voor Viktor bijvoorbeeld vakken 4 en 5. Hij heeft één vraag goed beantwoord, dus in 4 óf 5 mag worden gegraven. Of vak 4 bij de eerste of de tweede vraag aan Viktor hoort weten we niet. En ik dacht dat Leek dat ook precies zo bedoelde.
Grappig, maar lijkt me meer toeval (alhoewel het niet zijn vak was, en als hij de mol is..)Solitaire Mol Chris graaft in zijn eentje.(Vak1, niemand naast zich, alleen schuin tegenover hem).
Aanname was dat het antwoord op vraag 20 wel/niet gelogen was al naar gelang de kandidaat dat zelf in de biecht aangaf. Dit heb ik ook nog nagekeken in de test van aflevering 4. Viktor zei dat hij niet gelogen had. En waarom zou hij daarover liegen in de biecht?De andere vraag was 30-50% en ook dat was goed. Dus heeft hij volgens mij 2 vragen goed beantwoord.
Viktor had vraag 4 en 5 en alleen in vak 4 mocht gegraven worden, dus hij heeft één vraag goed beantwoord.
Niet per se als je hetgeen Art zei hoort als: dat zijn NIET toevallig de nummers die corresponderen met de juiste antwoorden. In de flashback zien we dat het juiste antwoord wordt aangeklikt 30-50.Je kan wel gelijk hebben wanneer hij zich door het spreiden heeft vergist in degene die hij als mol noemde en waarvan hij in de biecht wel dat het t juiste antwoord was. . Maar dan worden we door de regie wel heel erg op t verkeerde been gezet en is oplossen van deze puzzel onmogelijk.
Alleen Martine en Marlijn liegen over de Wie is de Mol vraag.De Mol liegt uiteraard over haar keuze van de Mol.
De Mol vult de test altijd 100% correct in...
Ter aanvulling van Mollenmania zijn post:In Moltalk van vorige week geeft Inge Ipenburg aan dat de Mol die test zo kandidaats mogelijk probeert in te vullen omdat een deel van de crew niet weet wie de Mol is. (25.40-26.00)Als dat nu nog zo is (seizoen 7 ligt uiteraard al een tijdje achter ons) dan zou de Mol net als andere kandidaten nooit een vraag invullen op zichzelf uiteraard. Anders val je gelijk door de mand.Er is gewoon heel veel gegoocheld met schermen en cijfertjes.
Dit vond ik ook interessant ja! Had ik zelf nooit over nagedacht. Maar er zijn inderdaad maar iets van 5 crewleden die weten wie de mol is, als je de backstagebeelden bekijkt zie je dat er al 3 cameraploegen bij het maken van de test staan, dus meer dan 5 mensen. Ook de mol moet de test dan maken anders valt het teveel op.Maar op zich kan de mol wel de test op zichzelf invullen lijkt me (hierbij aangenomen dat 1 van de 5 crewleden die weten wie de mol is de test maakt en de antwoorden daarna checkt)
Milouska maakte de test nooit.Inge wel.Wat is nu de waarheid
Ja maar Inge maakte nooit de test op zichzelf. Dan klopt jouw theorie dat de Mol de test altijd 100% goed invult ook niet meer .
Hahaha dat klopt ook!Ik denk dat er geen vaste regel is voor het invullen van de tests voor de Mol.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
911 gasten en 14 vaste bezoekers
RealityTV vandaag