Dit wordt niks zo he, met deze boekenclub. Iedereen zegt maar wat en leest nu en dan de krant of een reclamefolder, maar samen en boek lezen dat is er niet bij! En ondertussen zijn we alweer 5 jaar ouder!
Dus!
Wie meedoet spreekt de volgende woorden:
'Ja, ik lees!'
Daarmee beloof je het volgende:
Dat je het het boek dat we gaan lezen, echt gaat lezen, ook al lijkt het je helemaal niks, je gaat het iig serieus proberen en gewoon uit gaat lezen ook al vind je het verschikkelijk! (des te leuker de bespreking!) En ook al kom je er niet doorheen, vertel dan iig met minstens best veel woorden waarom niet, wat je er slecht aan vond of juist goed enzo met minimaal (ehm) 100 woorden!

Welk boek we gaan lezen is nu nog niet duidelijk, maar dat komt nog wel! We moeten eerst met zn alles zeggen van: Ja, dit gaan we doen! Dat boek gaan we met zn allen lezen! En daarna bespreken!
Dan kan het mss nog wel even duren voordat we allemaal goed en wel begonnen zijn en het boek in huis hebben en besloten hebben wélk boek we eigenlijk gaan lezen, dus ik wil voorstellen om een niet al te snelle deadline in te voeren (gezien de slagvaardigheid van de afgelopen maanden) dus laten we iedereen 1 maand geven om zich aan te melden om hét (nog onbekende) boek te gaan lezen.
1 maand dus 29 augustus! Maar ondertussen kan er al wel gediscusierd worden natuurlijk over welk boek we dan gaan lezen. Ik of iemand anders zal tzt wel de knoop doorhakken.

29 Augustus is dé datum. Voor die tijd moet je je aangemeld hebben met de woorden: 'Ja, ik lees.'

Als je die woorden gezegd hebt, dan zit je érbij, dan doe je mee! Dan ga je ervoor! Met zn allen, dan hoor je bij 'de boekenclub-leesgroep-augustus-2004' en als je niet meedoet, dan ga je maar naar de relaxhoek ofzo!
Er moeten minstens 2 mensen meedoen om het allemaal door te laten gaan, anders kan je wel gewoon in je eentje lezen natuurlijk.