Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553615 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4020 Gepost op: 14-05-2002, 13:43:07 »
okeej juul! kom je dan ook ff online op msn...

trouwes han, is wel klote, drie uur duits achter elkaar op donderdag! maar ja, vrijdag wordt het helemaal mooi weer, 25 graden ofzo!
tijgertje, veel plezier alvast op kos! lijkt me ook wel leuk! ik ben op paros en op santorini geweest, was heel leuk toen, et ziet der ook allemaal zo mooi uit, al die blauw met witte huisjes... veel plezier!

doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4021 Gepost op: 14-05-2002, 13:50:20 »
Goeie middag allemaal!

Mijn dag is weer helemaal goed, want ikke heb net kunnen regelen dat ik vrijstelling voor Duits krijg en 't dus niet hoef te volgen! Aangezien ik al Duits in mijn eindexamenpakket op 't Atheneum had gehad, hoef ik 't nu niet meer te volgen! Ikke ben echt kei blij!  :)

Maar hier vandaag niet zo'n goed weer. Ik geloof dat 't morgen iets beter wordt en dat 't vooral donderdag en vrijdag lekker warm en zonnig wordt! Ik kan haast niet wachten!  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4022 Gepost op: 14-05-2002, 14:07:50 »

okeej juul! kom je dan ook ff online op msn...

trouwes han, is wel klote, drie uur duits achter elkaar op donderdag! maar ja, vrijdag wordt het helemaal mooi weer, 25 graden ofzo!
tijgertje, veel plezier alvast op kos! lijkt me ook wel leuk! ik ben op paros en op santorini geweest, was heel leuk toen, et ziet der ook allemaal zo mooi uit, al die blauw met witte huisjes... veel plezier!

doris

Thanx. Klinkt wel leuk, blauw met witte huisjes. Niet zo saai als Nederland dus. Ik moet trouwens nog wel een paar daagjes hoor, volgende week donderdag vertrek ik, maar als ik in werkdagen praat (5) klinkt het een stuk beter!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4023 Gepost op: 14-05-2002, 16:03:00 »
ja, vrijdag zou het idd 25 graden worden, maar dan moet ik van half een tot half vier (drie uur lang :() een betoog gaan schrijven voor Nederlands... en dat terwijl de hele school (behalve dus die ene inhaal-klas) al om tien over twee of eerder uit is (!) (reken maar uit, Daan ;)), ik eigenlijk dus ook en dan zou ik toneel hebben, waarvan ik over drie weken uitvoering heb (aaaaah dan al?!?) en we kennen het nog helemaal niet! Vier mensen van de inhaal-klas zeg maar die nu dat betoog moet schrijven, horen bij die toneelgroep, vier van de zeven welteverstaan! Dus dat is ook erg fijn voor het oefenen, en het is idd ook erg fijn om bij 25 graden drie uur te zitten pennen achter een tafeltje... not...  :-\

maar goed. btw, waar ligt kos??

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4024 Gepost op: 14-05-2002, 16:21:34 »
Ik leef met je mee e. Enne Kos is een Grieks eiland.
Ik ben trouwens wel eens op Kreta geweest maar daar heb ik eigenlijk alleen de kroegen van zeg maar "zeer dichtbij" gezien... ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4025 Gepost op: 14-05-2002, 16:25:48 »
Bericht van Lautjuh:

Citaat
Lau haat Klaas very much!!     zegt:
zou je ff wat voor m willen doen
??
<<Tomas - Telefoon kwijt   >> zegt:
vertel het is
zou je ff willen posten dat k niet/nooit meer op et forum kom omdat ik niet meer kan posteb
<<Tomas - Telefoon kwijt   >> zegt:
welk forumpie
zeg maar dat k heel veel van ze hou en dat ik et mijn kppjoeter nooit meer ga vergeven dat k nie meer kan posten

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4026 Gepost op: 14-05-2002, 16:55:18 »

Bericht van Lautjuh:

NEEEEEEEEEEE!!! Nooit meer?? Wat ontzettend vervelend, ik vroeg me al een hele tijd af of ze nou nog niet terug was van dat kamperen...
doe d'r maar de groeten iig...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4027 Gepost op: 14-05-2002, 16:57:29 »
ook van mij(wat is er dan precies aan de hand met de comp?)

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4028 Gepost op: 14-05-2002, 16:58:21 »
heeft ze gekrege. ze kan et forum nog wel leze maar niej meer poste of meele via deze site. e lees ff et commentaar op de soap. en juul als je dit leest, jij ook please.
:-* door

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4029 Gepost op: 14-05-2002, 16:59:33 »
gelezen en verwijderd.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4030 Gepost op: 14-05-2002, 17:01:21 »

heeft ze gekrege. ze kan et forum nog wel leze maar niej meer poste of meele via deze site. e lees ff et commentaar op de soap. en juul als je dit leest, jij ook please.
:-* door

ja heb 't gelezen, oooh, maar als ze nog wel kan lezen valt dat toch iig al mee, ok, tis very irritant voor haar, maar dat scheelt toch, en dan kan ze af en toe berichten doorgeven via doris en wc eend, totdat het misschien toch ooit weer wel een keertje werkt...?
aplato, ook een lid hier, ja een newbie van 2 of 3 berichten, die ken ik persoonlijk, en die heeft dat ook, kan wel lezen maar niet posten, terwijl hij wel ingelogd is als lid. :-\ heeft lau misschien ook...? Maar ja goed voor haar wel wat vervelender natuurlijk...
Naja en zo kom ik nooit meer op de chat... :(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4031 Gepost op: 14-05-2002, 18:09:42 »
Pfffff.....help......help......help......help.....ik moet aan huiswerk werken, maar kheb geen zin.

Btw, morgen komt Harry Potter op DVD uit: joepie! En nog wat: ik ga hem morgen ook nog eens meteen kopen. En morgenavond meteen kijken....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4032 Gepost op: 14-05-2002, 18:44:59 »
Heb je het gelezen Daan? Het nieuwste deel van Harry Potter komt niet volgende maand uit, maar waarschijnlijk pas in juni 2003! Daar ben ik niet blij mee, ik was me al zo aan het verheugen op deel 5. :'(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4033 Gepost op: 14-05-2002, 18:46:03 »
Niet echt nieuws. IS wel STOM nieuws  :P

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4034 Gepost op: 14-05-2002, 19:33:55 »

Niet echt nieuws. IS wel STOM nieuws  :P

Wist jij dat al? Ik heb dat gister in de krant gelezen.

Trouwens nog even over die stemwijzer. Ik heb die test ook gedaan in het weekend en bij mij kwam er iets heel anders uit dan ik van plan was te gaan stemmen. Ik ben er dus niets wijzer van geworden.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4035 Gepost op: 14-05-2002, 19:55:10 »
Mwoa, was me in ieder geval al best wel duidelijk. Als je de HP clubs op hetnet volgt....ze is nog niet eens klaar met schrijven!!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4036 Gepost op: 14-05-2002, 20:22:29 »

Trouwens nog even over die stemwijzer. Ik heb die test ook gedaan in het weekend en bij mij kwam er iets heel anders uit dan ik van plan was te gaan stemmen. Ik ben er dus niets wijzer van geworden.

dan heb je ws toch andere ideen dan je dacht?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4037 Gepost op: 14-05-2002, 22:02:09 »
Goeie avond allemaal! Alhoewel, is hier nog wel iemand aanwezig?  :-[

Ik heb net weer lekker gedanst. 't was 'n ontzettend zware training, maar 't deed me goed.  :)

Nu ga ik zo 'n verfrissende douche nemen, Friends kijken (heb ik vanzelfsprekend opgenomen!) en dan maar weer m'n bedje opzoeken.  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #4038 Gepost op: 14-05-2002, 22:05:20 »
ik ben er, maar ik mot zo ook naar bed. :(
Kinderen worden gedwongen, dus die vinden het niet zo fijn als ze naar be.....(naar moeder) Jaaaaaaaa, ik gaaaa al....Nou, tot morgen hoor......Ik KOoooom al!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4039 Gepost op: 14-05-2002, 22:08:01 »
Truste Daan! Ga maar fijn van Harry Potter dromen! (ik las net dat je morgen de DVD al gaat halen!)  ;)