Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553590 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #4000 Gepost op: 12-05-2002, 22:18:14 »
Goedenavond mensjes!

is er nog een beetje leven hier in de bar??

de diva is back in town namelijk en heeft wel dorst na zo'n tijd afwezigheid in de bar!

alles goed met iedereen??

met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4001 Gepost op: 12-05-2002, 22:24:08 »
Hee Jet! Wat leuk om jou hier weer tegen te komen?

Hoe was 't in 't buitenland (waar was je dit keer ook al weer heen?)?

D'r is weer veel gebeurd sinds je afwezigheid, vooraal de laatste paar daagjes maar dat zul je wel allemaal lezen.

Kan ik je ondertussen wat te drinken inschenken?  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4002 Gepost op: 12-05-2002, 22:38:12 »
Nou ik geloof dat Jet de bar alweer verlaten heeft.

Ik ga ook maar weer 'ns vertrekken, want ik wil graag nog wat kunnen bijslapen voordat ik weer aan m'n veeleisende studie ga beginnen morgen.

Truste allemaal en tot snel!

Liefs,
Han  

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4003 Gepost op: 13-05-2002, 11:10:26 »
goedemorgennnnnnnnnn!!!!!!!

Heeej ik zie dat er nog niemand iets aan het ontbijt heeft gedaan! Wat een schande! ;D
ik zal iets lekkers voor jullie maken
kijk wat ik nog op zolder had staan? eet smakelijk!!! ;D

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4004 Gepost op: 13-05-2002, 11:21:22 »
Op zolder? Hoe oud is dat eten dan wel niet?  ;)

Ik zit weer op school op dit moment en wacht op mijn volgende les hier in 't computerlokaal. Zodra mijn les begint zal ik dus niet meer aanwezig zijn in de bar, maar ijverig bezig zijn met Access.  

Fijne dag allemaal! ('t is prachtig weer!) :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4005 Gepost op: 13-05-2002, 13:54:06 »
tzelfduhhhh leerse op school!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #4006 Gepost op: 13-05-2002, 14:43:45 »
ikke ben alweer thuis uit school, maandag nooit zo vreselijk lang. Ben ook nog naar de stad geweest om schoenen te kopen, na heel erg gigantisch veel getwijfel toch maar gedaan. Maar nu moet ik uiteraard wel eigenlijk weer een Duits boekverslag afmaken, en iig een presentatie voor KCV (klassieke culturele vorming voor degenen die dat niet weten... ;)). Dus naja dat ga ik toch maar even doen dan, oooohwww alweeeeeeeeeer de soap niet na kunnen lezen! :( Maar ja ik wil toch ook de andere topicjes een beetje bij kunnen houden...

Naja fijne dag nog allemaal iig en groetjes van e.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4007 Gepost op: 13-05-2002, 15:18:59 »
Hallo!

Ik ben ook alweer thuis. Ik zou eigenlijk de hele dag op school blijven, omdat ik vanavond 'n presentatie voor ouders van toekomstige studenten moest houden. Dat ging dus niet door bleek vandaag, want er hadden zich geen ouders aangemeld.

Nou ja, ik vind 't niet zo erg. Hoef ik tenminste niet tot vanavond laat op school te blijven hangen.  :)

Snel effe kijken wat er vandaag nog meer gepost is.......

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4008 Gepost op: 13-05-2002, 19:01:09 »
Hallo luitjes!
Wat is het toch een prachtig weer, althans hier. IK ben er echt van aan het genieten. Het schijnt ook nog zo te blijven de komende dagen, dus ik kan mijn geluk niet op 8).
Donderdag ga ik op mijn stageplaats uitkeringen uitbetalen aan dak- en thuislozen. Ik ben eens benieuwd hoe dat is. Is een groep mensen waar ik normaal niets mee te maken heb, dus ik vind het wel spannend.

Ik ga dadelijk een lekker soepje eten, nou ja ik moet het eerst nog maken ;)

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4009 Gepost op: 13-05-2002, 19:06:02 »
Smakelijk voor dadelijk dan ovide!  :)

En BTW wat voor interessante studie doe jij wel niet dat je bij je stage met daklozen mag werken?  :)  (lijkt me trouwens wel 'n dankbare job, 't uitdelen van uitkeringen aan die mensen. Ze zullen je vast enorm leuk vinden!)  ;)

Hier was 't vandaag ook wel mooi weer, wel veel bewolking. En nu ziet 't eruit alsof 't ieder moment kan gaan regenen.......

Maar idd, ik hoop dat we de komende daagjes 't weer krijgen wat er voorspeld wordt, want daar is Han ook wel blij mee.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4010 Gepost op: 13-05-2002, 20:39:15 »
Zo spannend is mijn studie nou ook weer niet. Ik doe facilitaire dienstverlening. Mijn afstudeerrichting zit meer in de richting van communicatie, voorlichting en marketing. Daar hoort ook het bankwezen bij. Ik loop stage bij Kredietbank Limburg. Dat is een bank die als doel heeft het helpen van mensen met schulden en andere financiele problemen. Ook geven ze kleinen leningen aan mensen die hiervoor bij een commerciele bank niet in aanmerking komen.
Naast het 'gewone' werk van deze bank voeren ze ook nog een taak voor de gemeente uit en dat is het uitbetalen van uitkeringen aan dak- en thuislozen. Ik ben nog nooit meegeweest en nu kon iemand niet en dus kan ik mee. Lijkt me wel grappig om al die mensen eens op een andere manier mee te maken. Ik zal nog wel verslag doen van mijn bevindingen.

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4011 Gepost op: 13-05-2002, 21:25:57 »
ik moet weg... ik ben morgen om tien voor twee uit ipv vier uur, scheelt bijna twee uur... beturrrr! ik ben morge dus wel weer online, maar nu niet meer!
:-* iedereen!!! door

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4012 Gepost op: 13-05-2002, 21:33:45 »
meer dan 2 uur.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4013 Gepost op: 13-05-2002, 22:13:21 »
Klinkt wel als 'n interessante stage daar bij de kredietbank, ovide.  :)

Laat je ons weten hoe 't was morgen?

Ik moet ook stage gaan lopen in 't begin van volgend schooljaar, in september dus al. Maar 'n stageplaats heb ik nog steeds niet gevonden. Ik heb al naar 20 bedrijven 'n brief geschreven en de helft daarvan heeft al teruggeschreven dat ze geen plaats hebben. *pffff* dat valt echt niet mee dat zoeken naar 'n stageplaats. Hopelijk vind ik nog op tijd 'n bedrijf dat me wil hebben..........

Ik zag trouwens net bij 't weer dat 't donderdag zo'n fijn weer wordt. Ik was me al helemaal aan 't verheugen omdat ik dan vrij heb. Zie ik net dat ze voor deze week m'n rooster hebben omgegooid en dat ik midden op de dag 3 uur Duits heb! Dat verzin je toch niet zoiets!

Nou ja, ik hou maar snel op met jullie te vervelen met mijn oninteressante verhalen.  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #4014 Gepost op: 14-05-2002, 08:11:07 »
Goeiemorgen allemaal...ik hoop dat het een mooie dag wordt want ik heb nogal zomerkleren aan. ;)

DaRtH MoEdEr

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4015 Gepost op: 14-05-2002, 08:28:09 »
Ook goeie morgen. Als je je ogen dicht doet, word het misschien wel lekker weer ;D. Maar laat het maar lekker regenen. Volgende week ga ik lekker op vakantie naar Kos en volgens de computer is het daar zo'n 25 graden en a lot of sun  8)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4016 Gepost op: 14-05-2002, 10:51:27 »
een goeiemorgen!!!!

Morgen allemaal stemmen voor de 18plussers. weten jullie het allemaal al? Ikke wel mede dankzij de stemwijzer(wist het eigenlijk voor die tijd al, maar wil altijd zekerheid hebben he)

ik zal jullie deze keer geen oud zolder voedsel aanbieden...

ik heb dit mannetje maar weer laten komen...

eet smakelijk!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4017 Gepost op: 14-05-2002, 11:32:44 »
Ik weet nu ook op wie ik ga stemmen. Ik heb zondag meegedaan aan 'waar stem ik op'.
Leuk zo'n James. Moet ik ook hebben thuis.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #4018 Gepost op: 14-05-2002, 13:38:53 »
goeie middag iedereen! was echt beter vandaag, ik had de laatste 4 uur vrij ipv de laatste 3 (heb n 40 minute rooster dus maakt niej zo heel veel uit, maar der zit ook nog n pauze van n halfuur tusse dus toch scheelt et wel veel), anders had ik nou nog op school gezete...
nou iig, fijne dag nog! enne... als je zin hebt: ga lekker schrijve in de soap!!!

doris

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #4019 Gepost op: 14-05-2002, 13:40:43 »
doewik door ;D