Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2553515 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3980 Gepost op: 12-05-2002, 10:38:26 »
Goeie morgen allemaal!

Ben blij dat ik weer tijd heb om 'n kijkje te komen nemen hier in de bar. (ben al 'n paar daagjes niet meer geweest, maar jullie zullen me vast niet gemist hebben!)

Ik wil bij deze alle moeders onder ons feliciteren en 'n fijne moederdag wensen! Ik hoop dat jullie kinderen jullie goed zullen verwennen.  :)

Ik heb net mijn eigen moeder verwend met 'n lekker ontbijtje en nu ga ik jullie alweer verlaten want ik ga 'n bezoekje aan mijn oma brengen.

Tot vanmiddag allemaal!

Liefs,
Han  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3981 Gepost op: 12-05-2002, 10:51:50 »
ja idd, alle moeders een fijne moederdag

mijn dag is al lekker begonnen, k werd wakker had meteen ruzie met me moeder. maar goed, wij doen toch al nooit aan moederdag... iig nog n fijne dag iedereen!

:-* doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #3982 Gepost op: 12-05-2002, 11:12:07 »
Nou, nou, goeie morgen Doris, ik heb mijn moeder heerlijk verwend..dus mijn moeder is goed wakker geworden!

Groetjes,
Darth Moeder

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3983 Gepost op: 12-05-2002, 11:22:20 »
haha zal ik es een anecdote vertellen:

Toen ik 13 was ofzo, had ik ontbijt op bed klaar gemaakt. Ik was er zelf al laat uit, dus ons mam moest kei lang in bed blijven. Ikke eitjes gekookt, broodjes gesmeerd enzo. Kom ik kei trots de slaapkamer binnen (ons pap was al weg en ons mam dus nog alleen daar) met een 'Gelukkige Moederdag!'. Ik wil het plateau op haar nachtkastje zetten, valt het ei uit het dopje, splatsh heel het nachtkastje onder. En toen ging ik weg. Zat ze daar stikalleen op bed, zonder gezelschap, zonder iets te lezen ofzo met haar nachtkastje vol eiersmurrie.
Ze heeft me achteraf verteld dat ze nog nooit zo hard gelachen had in haar eentje.  :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3984 Gepost op: 12-05-2002, 11:26:05 »

Darth Moeder
aka
Daan Wemel

Daan Wemel???? Ben jij familie van Ron Wemel? Nu snap ik ook dat pyromanengedrag....Jij mag zeker niet naar Zweinstein.

(Voor degenen die nu helemaal de weg kwijt zijn: Ron Wemel is een figuur uit de Harry Potter boeken)

Ook een fijne dag voor alle moeders en hun kinderen. Dat er vooral maar eens een keer geen ruzie gemaakt wordt!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #3985 Gepost op: 12-05-2002, 11:28:29 »
hu? verklaart dat mijn pyromanengedrag?
nu ben ik ff de weg kwijt...

Ja, en ik ben een neef van Ron Wemel.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3986 Gepost op: 12-05-2002, 11:39:10 »
dank aan alle mensen die mama's feliciteren met mamadag hahahahaha ik ben helemaal alleen thuis  :-[ want zoonlief wilde per se bij opa en oma logeren. Nou vind mijn moeder dat allang goed, dus die heeft ook haar moederdagkadootje ;) maargoed ga vanmiddag wel naar mijn mama toe uiteraard!

oke een goeiesmorgesssssss
hahahah
kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3987 Gepost op: 12-05-2002, 11:39:29 »
Je steekt alles in de fik omdat je jaloers bent dat je niet naar de toverschool mag, pffft...dat is toch wel duidelijk. Jij zit in de ontkenningsfase volgns mij  ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3988 Gepost op: 12-05-2002, 12:39:02 »
tis moederdag tis moederdag tralalalalalalalala ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3989 Gepost op: 12-05-2002, 12:56:36 »
mensne, ik heet voortaan maar juultjuh, want ik kan de chat niet meer op onder mijn eigen naam (chat vernieuwd, iemand anders al julia) dus heet ik maar juultjuh
jullie mogen juul zeggen hoor ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3990 Gepost op: 12-05-2002, 13:06:36 »
okeej juul. dan reageer ik maar ff op je voor je weer drie keer op jezelf gaat reageren.... oow, klinkt krengerig, grapje  ;)
schrijfse he, met de soap, en nog niej weggaan, kunnen we der nog n heel eind aan schrijve!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3991 Gepost op: 12-05-2002, 13:14:56 »
jamaar jamaar het is mamadag en ik moet zo naar mijn mama toe hahaha
en ik heb nog niet gedoucht :-\
bah viespeuk hihi

maarehm 3 keer opmezelf reageren is toch lief hahaha

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3992 Gepost op: 12-05-2002, 13:25:07 »
hahahaha! nou veel plezier bij je mama dan! dan is de soap nou weer dood...  :'(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3993 Gepost op: 12-05-2002, 14:07:25 »
hoooooooooooi mensen wat had ik veel bij te lezen!!! ik sta echt versteld van het leefbaar topic, dat ik zoveel reacties heb opgeroepen met iets dat ik zelf nou niet zo bijzonder vond... maar ok daar gingen we het niet meer over hebben, wat ik wel ook gemerkt heb is dat de soap weer uit het stof is gehaald...! Och ja ik had een keer aangeboden hem af te schrijven :-[ maar das nu iig niet meer nodig, als jullie (Doris, Juul?) nog wel ff door willen gaan. Ik wil ook nog wel doorgaan, maar nu ff niet (sjors je bent een eikel ;D), geen tijd sorry. Kzie wel of ik er nog een keer binnenkort tijd voor vind, moet hem nl eerst ook nog helemaal nalezen eigenlijk wel natuurlijk (pfff... ;)). Maar het is iig wel een lekker rustig topic zonder ruzies. Nou ja, wel tussen de soapkarakters natuurlijk... ;) Oja had zelfs ook nog 3 (!!!) prive berichten om na te lezen, echt zo onwijs veel te lezen opeens uit het niets. Die beantwoord ik wel een andere keer (sorry 3 mensen ;)), idd alle moeders een fijne dag en ik MOET nu echt mijn po's e.d. af gaan maken voor morgen...! (stel altijd alles uit tot de laatste dag, ja...)

doeidoei e.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3994 Gepost op: 12-05-2002, 14:10:13 »
nou door, als ik jouw stukkie heb gelezen ga ik echt echt weg doeiiiiiiiiiiiiiiiii

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3995 Gepost op: 12-05-2002, 14:20:12 »
okeeej doeg juul! e, fijne moederdag! en wil je de mijne pleeease zo snel mogelijk replye zit spoed aan of hoe noem je dat.
ik heb morgen lekker huiswerkvrij (gloof k, moet et nog ff nabellen.... hope maar dat et zo is dan)
:-* doris

ik ga ook zo weg kom vanavond ofzo nog wel ff trug!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #3996 Gepost op: 12-05-2002, 16:22:34 »
Ik heb mijn moeder laten huilen op moederdag!

Had gisteren de film 'Save the Last Dance' gehuurd en heb em vandaag nog es gezien met m'n moeder. Ik wist wel dat ze'm leuk zou vinden. Samen een potje janken met die film.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3997 Gepost op: 12-05-2002, 19:52:14 »
die film is lief! Ik heb hem zelf voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendje
hij is echt schattig!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3998 Gepost op: 12-05-2002, 21:26:35 »
'Save the last dance' heb ik nog niet gezien, jullie raden me dus wel aan om die 'ns te huren binnenkort?

pfff, ik heb net 'n uur lang bijgelezen en dan alleen hier in de huiskamer! Ben ik 'ns 2 daagjes afwezig wordt er weer veel gepost! Maar ik ben wel blij dat er weer iets meer leven in 't forum zit.  :)

Heb net ook de enorme discussie in 't toppic over de moord op PF gelezen. Jemig zeg, 't ging er hard aan toe daar! Ben wel enigzins verbaasd te lezen dat er zo'n heftige discussie gehouden kan worden over 'n ander onderwerp dan WIDM!

Helaas is mijn vakantie nu ook echt voorbij. (niet dat ik echt vakantie heb gehad, want ik moest toch thuis enorm veel voor m'n studie doen!) Morgen begint 't zwoegen in de collegezalen weer.........

Maar genoeg gezeur weer van mij, ik ga maar 'ns de rest van 't forum verkennen op nieuwe posts sinds donderdag.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3999 Gepost op: 12-05-2002, 21:34:17 »

die film is lief! Ik heb hem zelf voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriendje
hij is echt schattig!

die film of je vriendje? of allebei?  ;)

bij de weg, robbie, val me niet aan maar ik lees het elke keer als je iets post (duh ;)): het is toch simpSons met een s...? (sorry sorry niet boos worden hoor!!;D)

owja, Doris, jij ook een fijne moederdag (gehad?), aardig dat je het me toewenst maar niet dat ik moeder ben op mijn 16e of zo... ;D Het is trouwens wel te merken dat je terugbent, het rijtje 'laatste bericht van' of hoe dat ook weer heet stond bijna helemaal vol met 'Doris' :D! Als Lautjuh nou ook terugkomt van haar kamperen (ja, ze zal toch onderhand wel terug zijn???) leeft het forum pas helemaal weer op...!  :D :D ja toch? echt leuk zeg, zelfs de soap, ik ga hem nu ff lezen... groetjes :-*