hoooooooooooi mensen wat had ik veel bij te lezen!!! ik sta echt versteld van het leefbaar topic, dat ik zoveel reacties heb opgeroepen met iets dat ik zelf nou niet zo bijzonder vond... maar ok daar gingen we het niet meer over hebben, wat ik wel ook gemerkt heb is dat de soap weer uit het stof is gehaald...! Och ja ik had een keer aangeboden hem af te schrijven
maar das nu iig niet meer nodig, als jullie (Doris, Juul?) nog wel ff door willen gaan. Ik wil ook nog wel doorgaan, maar nu ff niet (sjors je bent een eikel
), geen tijd sorry. Kzie wel of ik er nog een keer binnenkort tijd voor vind, moet hem nl eerst ook nog helemaal nalezen eigenlijk wel natuurlijk (pfff...
). Maar het is iig wel een lekker rustig topic zonder ruzies. Nou ja, wel tussen de soapkarakters natuurlijk...
Oja had zelfs ook nog 3 (!!!) prive berichten om na te lezen, echt zo onwijs veel te lezen opeens uit het niets. Die beantwoord ik wel een andere keer (sorry 3 mensen
), idd alle moeders een fijne dag en ik MOET nu echt mijn po's e.d. af gaan maken voor morgen...! (stel altijd alles uit tot de laatste dag, ja...)
doeidoei e.