Ik was het startweekend druk met andere dingen bezig (het was niet zo goed getimed achteraf gezien maar ach) en dus maakte Frank zelf een kijkers PM aan:
Ik maak 'm zelf alvast even aan omdat ik wilde delen dat ik Daisy voor geen meter vertrouw
In het vorige spel zei ze in de Hackers-PM dat ze nooit meer burgemeester wilde zijn omdat ze dat vroeger altijd was, en er op een gegeven moment mee gestopt is (ofzoiets). Nu, 2 weken later, wil ze wel ineens burgemeester zijn?
Daisy staat op m'n lijstje Michael vertrouw ik ook niet helemaal.
Top, dankje om aan te maken! (weet niet of er nog berichten hierna gekomen zijn, maar ben m'n pm's aan het inhalen)
Dat is idd een hele klus en daar kan ik van meespreken (ik kreeg meer dan 1000 PM’s tijdens het hele spel)
Ja, ben het gelukkig wel gewend van andere spellen, maar nu was ik een heel weekend weg en amper online geweest, dus was even bijlezen.
Welkom aan afvaller Ricardo!
Voel je vrij om je rol te delen, zolang niemand het al tegen de andere spelers zegt.
Voor nu zeg ik:
Daisy, DRenziboy, Sanmol als muiters
Een dag later (het was niet zo druk in de kijkers PM aanvankelijk)
Het blijft voor mij Daisy, Sanmol en DRenziboy als muiters, maar Swifty verlies ik ook niet uit het oog.
Weer een dag later:
Lucy en Kaaasje, welkom bij de doden en bij de levende kijkers.
Als iemand liever niet in de kijkerspm zit, gewoon laten weten en dan gooit iemand je er vast wel uit bij een volgend antwoord.
Ik blijf bij Sanmol, Daisy, DRenziboy en Swifty als mogelijke muiters. Denk dat drie v/d vier muiter zijn en de ander gewoon verdacht
Snap niet dat ze dat niet zien. Trouwens, wat Tim zegt klopt ook echt voor geen meter met die statistiek
Idd, dat van statistiek merkte ik ook al op toen Chardo(??) erover begon, want dat slaat echt nergens op.
Haha ja inderdaad, die statistiek slaat nergens op
Ik had op Sanmol willen stemmen vorige keer inderdaad. Maar ik was druk
Wat ik ook totaal niet snap, is waarom sommige spelers zeggen dat ze een artefact hebben die in de toekomst heel nuttig kan zijn. Waarom zou je dat zeggen? Want voor de muiters is het handig om de personen die dit zeggen te elimineren zodat ze hun artefact niet meer kunnen gebruiken.
Goed bezig piraten en kraken
Ik had gisteren eigenlijk willen stemmen op Belg of Sanmol maar uiteindelijk toch op mrchipie gestemd. Die zal uiteindelijk zeker weer piraat blijken, mij kennende
Doordat Sanmol gisteren 3 stemmen had en ik 5 zou ik wel denken dat er minimaal 1 muiter op mij heeft gestemd. Dat klopt ook zie ik nu, namelijk Sanmol. Belg stemde dan wel weer op Sanmol als muiter op muiter dus misschien dachten ze helemaal niet zo dat hij in gevaar was of probeerde Belg zichzelf daarmee vrij te pleiten..
Wat een slagveld! Welkom Belg, sanmol en de_witte
Het gaat helemaal mis
Ik ben benieuwd wie die Kraken is...
(Chardo)
Waah what happened