Kandidatuur burgemeesterschap Beste deelnemers,
Hierbij wil ik me officieel kandidaat stellen voor deze rol. Ik heb hierover lang nagedacht, maar ik wil mij belangeloos inzetten voor de burgers en hoe kan je dat beter doen dan het aanspreekpunt van de burgers te worden?
Waarom op mij stemmen?Ik ben volledig neutraal en ken ondertussen dit forum al langere tijd. Toch zal ik niemand een voorkeursbehandeling geven en zullen mijn eventuele beslissingen volledig in het kader van het spelverloop gemaakt worden.
Ik heb de vorige spellen een beetje de kat uit de boom gekeken aan het begin, maar ik merk dat ik het niet kan laten om mezelf toch te betrekken bij beslissingen. Ik vind het belangrijk dat iedereen gehoord wordt en dat er in momenten van chaos iemand het overzicht kan bewaren. En wie kan die functie nu niet beter uitoefenen dan een burgemeester?
Ook ben ik van plan om wat raad te vragen bij enkele van mijn voorgangers. Zo staan er Skype-gesprekken gepland met Leopold Lippens, Bill de Blasio en Femke Halsema. Zij zouden mij vooral raad kunnen geven hoe men omgaat met stress situaties en hoe je een goede bemiddelaar kan zijn.
Ik heb reeds een cursus time management en people management gevolgd zodat ik mijn opgedane kennis ook in de praktijk kan omzetten.
Hoewel er meerdere partijen mij wilden inlijven, heb ik besloten om alleen op te komen. Dit om nogmaals een duidelijk signaal te geven naar mijn objectiviteit. Uw vertrouwen zal niet geschaad worden.
Stem Convans! Samen vinden we de juiste balans!