En Swifty, het gaat ook om wat er vandaag/gisteren en op dag 1 is gezegd over KD. Er is al zoveel uitgesproken en er zijn al best veel mensen die zich fel tegen of voor KD hebben uitgesproken.
Oké, dit is echt het laatste wat ik erover ga zeggen en daarna wil ik me zelf ook gewoon eens gaan richten op zoeken naar verdachten, in plaats van de hele tijd mezelf te verdedigen... Je zegt dat er 'zoveel' is uitgesproken, waarmee je suggereert dat er goede redenen zijn om mij te verdenken. Maar alles wat er is gezegd is steeds maar weer een eindeloze vicieuze cirkel, een herhaling van zetten, vanwege die
ene reactie van mij op Daisy. Dus als er 'veel' is uitgesproken, is dat vooral omdat jij zelf steeds je verdenkingen herhaalt en je dan bijval krijgt van sommigen en tegenspraak van anderen, waaronder van mij natuurlijk.
Gek genoeg sta jij omgekeerd inmiddels niet zo hoog op mijn verdachtenlijstje, juist omdat je zo vasthoudend bent en daarmee je nek dus wel uitsteekt.
Zoals gezegd denk ik dat je best een risico neemt door mij zo nadrukkelijk te beschuldigen, want volgens die logica ga jij de volgende keer op het hakblok. Dat is best een onnodig risico voor een wolf en om die reden denk ik nu dat jij géén wolf bent, maar gewoon een verkeerde inschatting maakt.
Goed, ik ga nu eens de hele lijst met deelnemers langslopen om te zien waar er nog blinde vlekken zijn, mensen die er rustig doorheen fietsen. Ik wil zelf het liefste op iemand stemmen die om die reden verdacht is.