Ik vind dat we noch monkey, noch D*N noch Drenzi moeten stemmen, want áls monkey de ziener is, killen wij dan al een bevestigde goede, terwijl we als burger/rechercheur zo veel mogelijk bevestigde goede rollen wil over houden.
Ik vrees dat we na de volgende nacht wel zullen zien of monkey ziener is. De schapenhoeder zal hem wel beschermd hebben, dus kan dat volgende ronde niet meer. Dus als monkey geen wolf is, leeft ie morgen niet meer. Als ie wel wolf is, leeft ie nog wel. Dan stem ik voorlopig liever iemand die niet "mogelijk" bevestigd is.
En de wolven gaan ook niet dubbel bluffen en expres iemand anders vermoorden zodat wij de volgende dag monkeysuncle verdacht vinden omdat hij nog leeft, want dan geven de wolven hem nog een extra beurt om iemand te bekijken én kan de schapenhoeder hem de nacht erna weer beschermen, dus hebben we meteen 2 bevestigde namen erbij.
Daarom denk ik dus niet dat we D*N of Drenzi moeten vermoorden om monkey te testen, want komen het sowieso na de volgende nacht te weten.
Ik vind het verdacht dat mrchipie eerst op de maybe-ziener stemt, dat LuchtManiak de mogelijk bevestigde goeden wil opofferen en dat mrchipie daar zo snel in mee gaat.