@Daisy, kun je jouw stem op mij toelichten?
Ik denk ik breng een stem uit op een Mitchkox stemmer om te kijken wat er gebeurt.
Stem staat nog niet vast.
Ja dat is logischer.
Maar Drenzi is onschuldig verklaard door Monkey. Bij Daisy had ik al een aparte vibe, maar dat zegt helemaal niks en komt denk ik doordat ze vorige keer zo hard tegen me heeft gelogen, ik haar helemaal vertrouwde en ze toen wel wolf was. Ik wil niet op iemand stemmen op basis van een bad vibe. Maar op basis van een kikker met een kroontje daarentegen...
Oh en die achtergrond waar ik iets in wou zien is gewoon dezelfde achtergrond als waar bvb de woordzoeker op stond. Iets met bloemen, vast geen aanwijzing.
Ik vind een eventuele hint naar mij veel te ver gezocht, maar goed dat zouden de wolven van zichzelf ook benoemen. Wel zitten Robbie en ik vaak in het tegengestelde kamp bij weerwolven, ik ben nu een gewone rechercheur, dus Robbie vertrouwen op dit moment? Nee.
Met één setje plaatjes is het moeilijk om de context van de hints te zien. We moeten daarvoor echt nog een setje hebben. Ik neem aan dat Sanmol ons niet met 1 plaatje ons richting een mogelijke wolf / geheim genoodschaplid wil wijzen, het moet het 'totaal plaatje' zijn.
Bijvoorbeeld plaatje 3. Dit is water. Als we nog aarde en vuur krijgen missen we nog één element > lucht. Luchtmaniak? Maar ja, dit slaat zonder meer info misschien wel helemaal nergens op.
Ow ik wil nog wel even benoemen dat onze burgemeester erg stil is?
edit: ik heb helemaal scheef gekeken, de hints kwamen van D*N, scheef gekeken sorry voor de verwarring.