Berichten van Monkeysuncle
Dag 1Ik zou je graag mijn Wikipedia geschiedenis laten zien, heb gezocht op Kees en Co cast (televisie serie uit 1997) en daar zat ze niet in.
Wat ik zie bij de burgemeester verkiezing is wat FrankLapidus nu weer doet. Balletjes opgooien en dan kijken wie er meeliften. Goeie tactiek, ik heb daardoor bv mrchipie en miek1999 in het vizier en ook Swifty mbt de burgemeester.
Verder valt D*N natuurlijk op door het niet opvallen
En kom op als ik de puzzel expres fout had willen doen dan was de rekensom veel makkelijker. Ik heb oprecht Georgina niet gevonden (en voel me daardoor ook best een kluns )
Hij heeft best wat geweerwolfd, en je moet zelf beter lezen. Ik vind jou (nog) niet verdacht, jij gooit balletjes op en kijkt wat er gebeurt. Ik vind degenen die ze vangen interessanter en verdachter.
Ik neig nu een beetje naar een inactieveling. Convans, Hillo,....wolven hebben wat vaker een low profile die eerste dag.
Hillo en Convans zouden ook zomaar aangespoord kunnen zijn om te posten door de medewolven.
Ik ga voor Convans omdat ik D*N wel snap.
Zucht eruit op Georgina.
Hoop dat jullie mijn rol niet teveel gaan missen
Wolfs!! Let op Mitchkox! Er zijn massa's redenen om een rol niet te melden.
Dat jij anders speelt dan het vorige potje. En er is genoeg te doen rondom de quiz (oa mijn wiki-zoekkwaliteiten) en daar reageer je niet op.
Hier zitten veel mensen die elkaar al kennen, ik kan me echter alleen richten op het vorige potje en wat hier gebeurt. En dan heb ik bij jou andere vibes.
Ok ik ben de detective en heb D*N bekeken en die is gewoon rechercheur. Het was gezellig...
Zou jij dat niet doen als goede speler?
Wat hier opvalt, is natuurlijk zijn heel erg vreemde move om zichzelf bekend te maken als ziener.
Ook maken Frank en Monkey elkaar wat verdacht, maar noemt Monkey voor de rest allemaal namen van burgers: Mitch, Hillo, Convans, Chipie en Swifty. Hij noemt ook Miek. Van Miek weten we niet of ze een burger is. Dit is wel interessant, meestal noemt een wolfje ook 1 andere wolf.
Waarom Monkey hier door de mand valt, is het feit dat hij D*N eerst als verdacht ziet en dan zegt dat hij D*N bekeken heeft als burger...