Zwadderich wint!Van harte gefeliciteerd Mrchipie, Convans, JaccoS, Kaaasje en Monkatoky
En met jullie mee winnen ook Giorgio (Zacharias Smid / Dorpsgek) en Michael90 (Cho Chang / Engel). Giorgio omdat hij in ronde 1 voorspelde dat de Zwadderaars gingen winnen, en Michael omdat hij zijn missie (afvallen nadat 15 mensen het spel hebben verlaten) volbracht heeft.
Ten slotte nog wat laatste woorden van mij als spelleider:
In deze editie heb ik heel wat geëxperimenteerd: wolven kennen elkaar niet, geheime rollen, pollonthullingen, zelfbedachte rollen, andere regels voor het koppel, enzovoort. Sommige dingen vond ik erg leuk gaan (bijvoorbeeld de wolven die elkaar moesten leren kennen). Andere dingen waren wellicht wat gek of uit balans (zoals de koppelregels). Hopelijk hebben jullie uiteindelijk wel van het spel kunnen genieten, ik als spelleider in elk geval wel
Ik kan me voorstellen dat sommige het einde gek/minder leuk vonden. Dat is echter het risico van twee neutrale spelers die een “risico” kunnen vormen zo lang in leven te houden.
Morgen plaats ik alle groepspb’s, geheime krachten, stemmingen, etc. Met ook wat meer informatie over de rollen en hoe ik het spel gevolgd heb.
Bedankt voor het deelnemen / volgen